Nvidia na GDC 2015: DirectX 12, karty GeForce, konsola SHIELD i technologia GRID
Nvidia przygotowała kilka sesji tematycznych na tegoroczną edycję targów Game Developers Conference.
Game Developers Conference śmiało można nazwać największą imprezą poświęconą producentom gier komputerowych. Na tegorocznej edycji targów są obecne najważniejsze firmy z branży komputerowej – w tym koncern Nvidia, który przygotował kilka wykładów.
Nvidia podzieliła targi na kilka sesji tematycznych – ich plan wygląda następująco
- 2 marca: efekty wizualne w DirectX 11 i 12
- 4 marca: karty graficzne GeForce
- 5 marca: konsola do grania SHIELD
- 6 marca: strumieniowanie gier za pomocą technologii GRID
Oprócz tego odbędzie się również specjalna konferencja prasowa firmy Nvidia, podczas której premierowo zostanie zaprezentowane nowe urządzenie skierowane do środowiska graczy, nad którym prace trwały przez ostatnie pięć lat. Z wydarzenia zostanie przeprowadzona bezpośrednia transmisja, którą będzie można śledzić na tej stronie. Uroczystość rozpocznie się 4 marca o godzinie 4:00 czasu polskiego (noc z wtorku na środę). Transmisja będzie rejestrowana, ale jeszcze nie znamy szczegółów odnośnie dostępności nagrania.
Źródło: Nvidia
Komentarze
17Obym się mylił :)