Observer to kolejny udany horror (po Layers of Fear) krakowskiego zespołu Bloober Team.
Nigdy nie ukrywałem, że jestem wielkim miłośnikiem komputerowej grozy, ale traf chciał, że najnowszej produkcji Bloober Team nie dałem rady ograć na premierę (która to przypomnijmy, miała miejsce w sierpniu). W ten weekend w końcu mi się to udało, więc jeśli interesuje was kilka testów wydajności... to zapraszam.
Observer (czy też dokładniej ">Observer_") nie jest zbyt wdzięcznym materiałem do testów. Większość akcji rozgrywa się w ciasnych i klaustrofobicznych pomieszczeniach. W odróżnieniu od Layers Of Fear, zamiast silnika Unity wykorzystaniu tu Unreal.
>Observer_ = 3840 x 2160, ustawienia maksymalne, FXAA
[kl./s.]
Radeon RX Vega 56 | 26 11 |
GeForce GTX 1070 | 26 8 |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
>Observer_ = 2560 x 1440, ustawienia maksymalne, FXAA
[kl./s.]
Radeon RX Vega 56 | 57 36 |
GeForce GTX 1070 | 56 28 |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
>Observer_ = 1920 x 1080, ustawienia maksymalne, FXAA
[kl./s.]
Radeon RX Vega 56 | 62 59 |
GeForce GTX 1070 | 62 58 |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
Na oprawę graficzną naprawdę nie sposób narzekać, ale jak widać gra potrafi dać popalić nawet takim kartom jak Radeon RX Vega 56 i GeForce GTX 1070.
Pomimo, że obie karty sprawiają się prawie identycznie jeśli chodzi o średnie klatki na sekundę, w minimalnych znacznie lepiej radzi sobie Radeon (w platformie testowej znajdował się procesor Core i7 7700K). Pomimo wyłączenia synchronizacji pionowej gra ma blokadę klatek na poziomie 62.
Źródło: informacja własna
Komentarze
4