Oppo Find 7 w cenie prawie 700 dolarów - koniec marzeń o tanim smartfonie
Wygląda na to, że chiński producent zamierza nieco podnieść ceny.
Oppo miało ostatnio bardzo dobrą opinię, bo oferowało za przyzwoite ceny całkiem rozsądne smartfony. Wygląda jednak na to, że chiński producent zamierza nieco podnieść ceny.
Produkty tego koncernu dotarły już do Europy, bo jakiś czas temu na naszym kontynencie zadebiutował model Find 5. Oferujący m.in. 5” ekran o rozdzielczości Full HD, czterordzeniowy procesor Qualcomm APQ8064 i 2 GB pamięci RAM smartfon wyceniony został na 399 euro. W przypadku jego następcy - Find 7, cena nie będzie już tak atrakcyjna.
Find 7 zapowiada się na potężną konstrukcję. Również tutaj spodziewać należy się 5" ekranu Full HD, ale sercem tego smartfona zostanie już procesor Qualcomm Snapdragon 800, który razem z 2 GB pamięci RAM zapewni ogromne moce obliczeniowe. Dodatkowo, producent chce zamknąć w obudowie akumulator o pojemności 4000 mAh, a więc zadbałby o ten element, o który tak często dopominają się użytkownicy.
Niestety za tak ciekawe urządzenie zapłacić trzeba będzie zdecydowanie więcej. Oppo Find 7 znalazł się w przedsprzedaży z ceną wynoszącą 699 dolarów. Biorąc pod uwagę ceny poprzednich smartfonów tego producenta, jest to sporo, ale nowy model zapowiada się naprawdę świetnie, a samo Oppo już jakiś czas temu przestało być postrzegane jako jedna z wielu chińskich firm produkujących niskiej jakości produkty.
Źródło: gsmarena, softpedia
Komentarze
5Tak tak, śmiejcie sie, ale Chiny by mogły kupić całą polske, zburzyć, odbudować, znowu zburzyć i zatrudnić polaczków do odbudowy zamiast za miske ryżu masz ćwiartke wódeczki.
- niską jakość
- podróbkę "firmowego" sprzętu
- gorsze parametry (diabeł tkwi w szczegółach)
- coś z tym jest nie tak skoro ma niby te same parametry a kosztuje połowę
Dlatego atak na pozycje "gigantów" w pewnym momencie odbywa się przez podniesienie ceny, najpierw sprzedajemy tani sprzęt dla mas aby nakręcić sprzedaż i "zaistnieć" w świadomości klientów jako "marka" a potem wydajemy sprzęt "wysokiej klasy" w wysokiej cenie aby przebić się do grupy premium, która nie patrzy tak bardzo na cenę. Grupa premium jest znacznie bardziej skłonna wykupować przedłużone gwarancje, dodatki do sprzętu oraz pozostać wierna marce.