To kolejny krok w trwającym procesie przygotowań do wejścia marki OPPO na polski rynek. Przypomnijmy, że zaplanowano je na pierwszą połowę 2019 roku.
W skali globalnej OPPO to jeden z największych producentów smartfonów. Na naszym rynku nie jest szczególnie popularny, ale być może w najbliższym czasie się to zmieni. Odpowiednie działania ku temu już podjęto.
Polski oddział marki OPPO poinformował, iż zawarł umowy dystrybucyjne z firmami NTT S.A., ABC Data S.A. oraz TelForceOne S.A. Wszyscy ci partnerzy mają zapewnić szeroką dostępność produktów OPPO w Polsce. Największy udział powinien mieć w tym jednak główny dystrybutor marki, którym już w listopadzie zostało AB. S.A.
“Cieszymy się z podpisanych umów, które w znaczącym stopniu rozszerzają grono oficjalnych dystrybutorów naszych produktów. Dzięki współpracy z NTT S.A., ABC Data S.A. oraz TelForceOne S.A. będziemy w stanie zapewnić dostępność telefonów i akcesoriów OPPO na terenie całego kraju.” – Łukasz Łyżwa, Head of Sales polskiego oddziału marki OPPO
Podpisanie umów dystrybucyjnych to kolejny krok w trwającym procesie przygotowań do wejścia marki OPPO na polski rynek. Przypomnijmy, że zaplanowano je na pierwszą połowę 2019 roku.
W ofercie OPPO można znaleźć smartfony z różnych segmentów, chociaż póki co nie wiemy, które modele trafią w pierwszej kolejności na nasz rynek. W 2017 roku, według badań IDC, omawiany producent uplasował się na czwartym miejscu pod względem ilości sprzedanych smartfonów na świecie.
Źródło: OPPO
Komentarze
7