Co Microsoft ma do zaoferowania użytkownikom płacącym 50 dolarów rocznie za klienta poczty e-mail?
W biznesie potrzebny jest klient pocztowy, który oferuje więcej niż darmowe usługi tego typu. Firma Google ma w swojej ofercie pakiet G Suite, a Microsoft właśnie wystartował z usługą Outlook.com Premium. Dlaczego, jego zdaniem, warto płacić za niego abonament?
Korzystanie z Outlook.com Premium ma być w pełni wygodne, podobnie zresztą jak ma to miejsce w przypadku darmowej wersji tego klienta. Najważniejszymi zaletami mają być jednak: brak reklam w skrzynce odbiorczej, możliwość utworzenia 5 aliasów (lub korzystania z już posiadanych) oraz (w przyszłości) bardziej rozbudowane opcje udostępniania dokumentów, kontaktów i wydarzeń.
Na razie usługa jest dostępna wyłącznie w Stanach Zjednoczonych, ale już niedługo pojawić ma się w kolejnych krajach. Na ile Microsoft wycenił wprowadzone udogodnienia? Roczna subskrypcja kosztuje 49,99 dol. Obecnie trwa jednak promocja, dzięki której wykupienie abonamentu na 12 miesięcy to wydatek rzędu 19,95 dol. Co o tym myślicie?
Źródło: The Verge
Komentarze
4