Microsoft oferuje między innymi możliwość podłączenia 5 aliasów oraz całkowity brak reklam. Czy to wystarczy?
Microsoft na dobre wystartował z pilotażowym projektem Outlook Premium. Aby zachęcić użytkowników do płacenia 3,99 dol. miesięcznie za korzystanie ze skrzynki pocztowej gigant z Remdond musi mieć solidny plan. Jaki jest jego pomysł?
Outlook Premium to usługa pocztowa, która ma kilka zalet w porównaniu do darmowej wersji. To przede wszystkim brak reklam w skrzynce odbiorczej, możliwość korzystania z 5 aliasów oraz wzbogacone opcje udostępniania dokumentów, kontaktów i wydarzeń.
Usługa kosztować ma 3,99 dol. miesięcznie. Pierwszy rok jest jednak bezpłatny – aby wypróbować, jak Outlook Premium sprawdza się w działaniu należy wypełnić krótki formularz na stronie projektu i czekać na zaproszenie.
Dobra wiadomość jest taka, że jeżeli posiadacie aktywne konto Office 365, dostęp do usługi Outlook Premium otrzymacie za darmo. Co o tym myślicie – czy Microsoft oferuje wystarczająco dużo, by zachęcić użytkowników do płacenia za klienta poczty e-mail?
Źródło: Neowin, SlashGear
Komentarze
3PS:
Na zdjęciu są trzej obecni dyrektorzy wykonawczy Microsoftu odpowiedzialni za ten super pomysł. Gratulują sobie świetnego pomysłu.
Przy takim obrocie spraw, jakiś procent może się zdecydować na te 4 dolary/mc.