Overwatch na każdej platformie wyglądać, a zwłaszcza działać, ma doskonale.
Overwatch przez dłuższy czas jawiło się jako produkcja na wyłączność PC. Ostatecznie jednak zdecydowano się także na wersje konsolowe. Producent obiecuje, że finalnie wszyscy będą z takiego obrotu spraw zadowoleni.
Jeff Kaplan ze studia Blizzard zapewnił ostatnio, iż cały zespół z szacunkiem podchodzi zarówno do korzystających z PC jak i konsol PlayStation 4 i Xbox One. Gra na każdej platformie wyglądać, a zwłaszcza działać, ma doskonale. W związku z tym zdecydowano się osobno zbalansować wersję PC i te konsolowe.
„Balans rozgrywki na PC i konsolach będzie całkowicie odmienny. Pomiędzy wersjami konsolowymi różnic nie będzie, ponieważ tu równowaga nie wymusza modyfikacji. Nie chcemy jednak aby wersje konsolowe cierpiały poprzez balans wersji PC. Oczywiście dotyczy to także odwrotnej sytuacji.”
Pozostaje mieć nadzieję, że rzeczywiście tak będzie. Premiera gry planowana jest na 24 maja.
Źródło: youtube - Overwatch PL, vg247
Komentarze
41@Snack3rS7X po co pytać eksperta, który i tak nic nie wymyśli bo co można powiedzieć o maślanym maśle? ;)
I po balansie...
Nawet dostrzegam swój błąd w rozumowaniu. Mianowicie
Najpierw przeczytałem to:
"Gra na każdej platformie wyglądać, a zwłaszcza działać, ma doskonale."
Z czego wyłuskałem "WYGLĄDAĆ" oraz "DZIAŁAĆ"
A potem przeczytałem to:
"W związku z tym zdecydowano się osobno zbalansować wersję PC i te konsolowe."
Zasugerowałem się zwłaszcza tym "w związku z tym" oraz "osobno zbalansować", dlatego łącząc wątki wyszło tylko że myślałem o grafice w kwestii balansu
Potem przeczytałem wypowiedź:
„Balans rozgrywki na PC i konsolach będzie całkowicie odmienny. Pomiędzy wersjami konsolowymi różnic nie będzie, ponieważ tu równowaga nie wymusza modyfikacji. Nie chcemy jednak aby wersje konsolowe cierpiały poprzez balans wersji PC. Oczywiście dotyczy to także odwrotnej sytuacji.”
Połączyłem po raz kolejny wszystkie wątki, myśląc o grafice w kwestii balansu a pisząc o rozgrywce, być może myśl o odmiennej grafice na obu platformach skłoniła mnie do myślenia o balansie w międzyplatformowym multiplayerze?
Jednak nadal nie rozumiem, na czym miałoby polegać odrębne balansowanie w kwestiach grafiki tytułu na dwóch platformach co sugerują dwa pierwsze zdania, które zacytowałem i które są logicznie powiązane dzięki wyrażeniu "w związku z tym" ?