Paczkomaty pozwolą jeszcze szybciej zwracać paczki. Aplikacja InPost Mobile sprawi, że cały proces będzie uproszczony do granic możliwości – oto jak to działa.
Paczkomaty z usługą „szybkie zwroty”. InPost ułatwia sprawę
„Szybkie zwroty” to nowa usługa wprowadzona w aplikacji InPost Mobile na smartfony. Dzięki niej błyskawicznie, bezpłatnie, prosto i bezproblemowo zwrócisz produkt, który z tych lub innych powodów nie spełni twoich oczekiwań.
Największy plus jest taki, że zwrot możesz zlecić bezpośrednio w aplikacji, a paczkę z produktem – umieścić w dowolnym Paczkomacie, których w Polsce jest już ponad 16 tysięcy. Co więcej, nie musisz drukować ani naklejać żadnych etykiet – InPost bierze na siebie całą dodatkową robotę. Zwieńczeniem całości jest możliwość śledzenia paczki na jej drodze powrotnej – naturalnie: w aplikacji.
„Przy dynamicznym wzroście zakupów online już 40% kupujących oczekuje wygodnej opcji zwrotu towaru” – powiedział prezes InPost, Rafał Brzoska. To dlatego już teraz „każdy użytkownik InPost Mobile może w szybki i wygodny sposób zwrócić swoją przesyłkę! Nie potrzeba do tego żadnej etykiety – wystarczy kod wygenerowany w procesie zwrotu paczki w aplikacji mobilnej InPost i nadanie jej w dowolnym Paczkomacie”. Chcesz konkretów? Proszę bardzo…
Jak zwrócić paczkę w Paczkomacie, z aplikacją InPost Mobile?
- Uruchom aplikację InPost Mobile i z dolnego menu wybierz opcję „zwróć”.
- Wpisz nazwę sklepu i wybierz ten właściwy.
- Uzupełnij dane i kliknij „zwróć przesyłkę”.
- Poczekaj na akceptację i odbierz kod zwrotu.
- Przygotuj paczkę (możesz użyć tego samego pudełka, tylko usuń starą etykietę).
- Udaj się do Paczkomatu, zeskanuj kod QR lub wpisz ręcznie kod zwrotu.
- Włóż paczkę do automatycznie otworzonej skrytki, zamknij ją i to wszystko.
Prawda, że proste?
Źródło: InPost, Genesis
Komentarze
3