Ochrona Sprzedających w PayPal została w naszym kraju rozszerzona. Obejmuje nie tylko towary fizyczne, ale też produkty cyfrowe.
Choć lista usług płatniczych dynamicznie się ostatnio wydłuża, PayPal pozostaje jedną z najpopularniejszych. Dla jej użytkowników biznesowych mamy dobrą wiadomość – Ochrona Sprzedających zostaje w naszym kraju rozszerzona. To ważny news dla przedsiębiorców z branży e-commerce.
Ochrona Sprzedających PayPal jest zabezpieczeniem w przypadku otrzymania niezweryfikowanej płatności lub sytuacji, w której kupujący twierdzi, że towar do niego nie dotarł – w takich momentach usługodawca pokrywa pełen koszt płatności za transakcje.
Do tej pory Ochrona Sprzedających w naszym kraju dotyczyła wyłącznie produktów fizycznych, ale ogłoszone dzisiaj rozszerzenie sprawia, że programem objęte są także produkty cyfrowe i usługi, np. e-bilety, rezerwacje hotelowe czy materiały edukacyjne.
Bezpieczniejsze warunki sprzedaży mają pomagać i zachęcać polskich przedsiębiorców do korzystania z PayPal, co z kolei dawać ma również korzyść samym kupującym. Operator nie ukrywa, że jednym z celów jest również namawianie do rozwoju biznesu w skali międzynarodowej.
„Bardzo się cieszę z powodu rozszerzenia naszych usług. Decyzja o rozszerzeniu Ochrony Sprzedających została podjęta przez PayPal, aby zapewnić ich, że mogą rozwijać swój e-biznes i sprzedawać swoje produkty na większą skalę, bez obaw związanych z otrzymaniem płatności” – mówi Matt Komorowski z PayPal.
„Świadomość, że jesteś zabezpieczony, jeżeli coś pójdzie nie tak, powinna być obowiązkowym elementem zakupów i sprzedaży online dla obu stron transakcji. (…) Bardzo się cieszę i jestem przekonany, że wprowadzone rozszerzenie programu zwiększy zaufanie sprzedających i ich bezpieczeństwo w obszarze e-commerce”.
Więcej o ochronie sprzedających (i ochronie kupujących) znajdziecie na stronie PayPal.
Źródło: PayPal
Komentarze
4Np. raz na jednej znanej stronie z rolkami kupilem lyzworolki Trix2 za 1050zl i po zakupie i zaplaceniu wyslali mi maila, ze nie maja w wybranym przeze mnie kolorze i proponuja inny, a ja, ze nie i chce w kolorze tym, ktory wybralem i jesli nie maja, to niech trimigiem odesla mi pieniadze. No i nie odeslali. Pisalem do nich przez PayPala 5 razy, zeby mi odeslali, ale ignorowali. Zglosilem to do PayPala z rekordami wiadomosci i nie minal nawet dzien, a pieniadze mialem spowrotem (od samego PayPala), a cala sprawa od razu zamknieta.
Jedyny minus taki, ze PayPal pokrywa koszta do wartosci chyba 3000zl o ile dobrze pamietam.