Pillars of Eternity II - zbiórka zakończona, cel osiągnięto 4 razy
Ponad 4,4 miliona dolarów zdołała uzbierać ekipa Obsidian Entertainment na grę Pillars of Eternity II: Deadfire. Co to tak właściwie oznacza?
Prosili o 1,1 miliona dolarów, zebrali ponad 4,4 mln. Ekipa Obsidian Entertainment ma powody do zadowolenia, bo najwyraźniej ma spore zaufanie wśród graczy. Ci ostatni też mogą się cieszyć – taki sukces zbiórki oznacza bowiem, że gra Pillars of Eternity II: Deadfire będzie znacznie obszerniejsza niż początkowo zakładano.
Pierwsze Pillars of Eternity było niewiadomą, a mimo to ekipie Obsidian Entertainment udało się zebrać prawie 4 miliony dolarów. Wygląda na to, że twórcy nie zawiedli graczy, bo ci ponownie sięgnęli po portfele i byli jeszcze bardziej hojni niż poprzednio – łącznie ponad 33,5 tysiąca osób wpłaciło nieco ponad 4,4 miliona dolarów, co oznacza osiągnięcie celu cztery razy.
Sukces w postaci osiągnięcia założonego celu twórcy mogli odtrąbić już po 24 godzinach, a w kolejnych dniach kwota na ich koncie sukcesywnie się zwiększała. Przekraczane były kolejne progi, a to oznacza wzbogacenie gry o kolejne elementy. Co gracze zyskają w ten sposób? Liczba elementów jest dość długa i zawiera między innymi:
- możliwość wybrania jednej z kilku subklas,
- siódmego towarzysza,
- polską lokalizację,
- opcje modyfikacji interfejsu,
- dwa razy więcej aktorskich nagrań audio,
- tryb New Game+,
- orkiestralną ścieżkę dźwiękową,
- maksymalny poziom postaci zwiększony do 20,
- zaawansowany system relacji pomiędzy towarzyszami,
- możliwość zabrania ze sobą 4 pomocników,
- więcej opcji modernizacji okrętu,
- więcej wysp do odwiedzenia,
- więcej rodzajów okrętów
- oraz inteligentną broń.
Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem gra Pillars of Eternity II: Deadfire wyląduje na pierwszych pecetach mniej więcej w połowie przyszłego roku. Pod względem fabularnym będzie to bezpośrednia kontynuacja, jeśli zaś chodzi o kwestie techniczne to ma być bardziej dynamicznie: pogoda, oświetlenie i misje – wszystko będzie się zmieniać w trakcie rozgrywki.
Źródło: Fig, Obsidian Entertainment
Komentarze
18