Pillars of Eternity: premiera pierwszego dodatku i aktualizacji 2.0
Jedna z najbardziej udanych produkcji tego roku właśnie stała się jeszcze lepsza.
Jedna z najbardziej udanych produkcji tego roku właśnie stała się jeszcze lepsza. Gra Pillars of Eternity doczekała się bowiem aktualizacji 2.0, która wprowadza sporo ważnych zmian. Jakby tego było mało dziś miejsce ma premiera pierwszej części dodatku The White March. No, to świętujemy.
Zacznijmy od aktualizacji 2.0, która została udostępniona wszystkim nabywcom gry Pillars of Eternity. Poprawia ona wszystkie znalezione do tej pory błędy i niedociągnięcia. Ulepszone zostało między innymi zachowanie członków drużyny. Gracz otrzymuje także możliwość dostosowania sztucznej inteligencji bohaterów do własnych preferencji. Spore zmiany dotykają też systemu skradania – akcje mają teraz przebiegać znacznie sprawniej. Czymś co doceni wielu graczy jest też wprowadzenie oznaczenia na mapie maksymalnego zasięgu danej umiejętności oraz wskaźników prawdopodobieństwa powodzenia ataku.
Czas na najważniejsze – dziś premiera dodatku The White March Part 1. Został on osadzony w zimowych klimatach i wprowadza nowa kampanię fabularną na kilkanaście godzin, która może zostać rozegrana nawet wtedy, gdy nie ukończyliśmy jeszcze historii z podstawowej edycji. Rozszerzenie to także zupełnie nowa mapa, zwiększony maksymalny poziom rozwoju postaci (do 14), nowe umiejętności i elementy do zdobycia oraz nowi towarzysze podróży (mnich Zahua oraz łotrzyca Diabłem z Caroc). Do tego jeszcze dochodzi wiele nowych dodatkowych wyzwań. A wygląda to następująco:
Źródło: Obsidian, GryOnline, Steam
Komentarze
10W nieizometrycznych też znajdziemy rodzynki, takie jak Wizardry 7 i 8, Eye of the Beholder, Morrowind. To są prawdziwe gry RPG z całym szacunkiem do Wieśka, Mass Effectów czy np. Dragon Age.