Press-Service donosi: najbardziej widocznymi w mediach markami jest Plus i Orange.
Warto przeczytać: | |
Statystycznie rzecz ujmując 36% prasowych publikacji związanych jest z Plusem, 30% z Orange. Niemal połowę mniej posiadają Era i Play - kolejno 17% i 16%. Przyczyną tak znaczącej dominacji Plusa jest fakt, iż firma od lat wspiera siatkówkę, na temat której otrzymujemy ostatnio sporo prasowych publikacji.
"Nie ważne co mówią, ważne żeby gadali" na pewno nie jest deklaracją Play, która jako jedyna może pochwalić się wynikiem aż 1/3 pozytywnych opinii na swój temat - w czym podobno bardzo pomaga znakomita komunikacja przez internet z klientami. Zdecydowanie mniej powodów do zadowolenia ma Era i Orange, o których regularnie pojawiają się informacje negatywne - szczególnie w kontekście sporów z Urzędem Komunikacji Elektronicznej i Urzędem Ochrony Konkurencji i Konsumenta. Plus raczej nie powinien narzekać, choć sporo negatywnie nacechowanych artykułów pojawiło się w kontekście awarii nadajników z 13 października br.
Źródło: Dziennik Internautów
Polecamy artykuły: | ||
Poradnik świąteczny | MEGATEST: wydajne laptopy i poręczne netbooki | Jabłko czy gruszka? Test iPada z iOS 4.2 |
Komentarze
25Zasięg w miarę ok, za to reklam do 15 dziennie. nie mniej niż 3.
Orange jest dobry tylko jak masz dużo znajomych w tej sieci, poza tym nie polecam...
Play: 12% pozytywów w prasie, prawie 38% w necie => średnio 35.5%
Play: prawie 9% negatywów w prasie, 5% w necie => średnio 5.5%
Ja rozumiem średnie ważone, ale wypadałoby napomknąć, że w zasadzie te słupki od prasy to olejmy, dając im wagę 0.1 ...