Polskie NTT System stawia na ekspansję przez e-commerce i wraz z Amazonem stara się dotrzeć ze swoimi produktami do klientów z rynków zachodnich.
Firma NTT System powstała w 1989 roku i dziś jest jednym z najważniejszych polskich producentów i dystrybutorów w branży IT. Niedawno postawiła na poważną ekspansję, debiutując na platformie Amazon. Pierwsze tygodnie napawają optymizmem – jak zapewnia.
Pierwsze urządzenia polskiej firmy spod znaku NTT System oraz jej gamingowej marki HIRO trafiły do katalogu niemieckiego Amazona w drugiej połowie czerwca bieżącego roku. Wśród nich pojawiły się między innymi komputery stacjonarne, klawiatury, myszki, słuchawki czy akcesoria. – „Pełna lista produktów zawiera obecnie ponad sto pozycji – powiedział Artur Beszter z działu e-commerce w NTT System – jednak największym zainteresowaniem cieszą się notebooki gamingowe HIRO”.
Wśród laptopów HIRO znajdują się modele z procesorami, takimi jak Intel Core i5-8400 czy i7-8750H, kartami graficznymi pokroju Nvidia GeForce RTX 2060 lub RTX 2070 czy GTX 1070, szybki nośnikami SSD i pojemnymi dyskami HDD, podświetlanymi klawiaturami oraz wyświetlaczami Full HD.
„Nasza marka HIRO jest bardzo ceniona przez polskich graczy, więc najwyższa pora, by stała się rozpoznawalna również na rynkach zachodnich. Ponieważ mamy bardzo prężnie działający dział e-commerce oraz duże doświadczenie w handlu elektronicznym postanowiliśmy działać za pośrednictwem platformy handlowej Amazon” – dodał Beszter. Przedstawiciele polskiej firmy zapowiadają również wzbogacanie oferty i nie wykluczają dalszej ekspansji na nowe rynki, właśnie z Amazonem.
Źródło: NTT System
Warto zobaczyć również:
Komentarze
0Nie dodano jeszcze komentarzy. Bądź pierwszy!