W 2018 roku gra PlayerUnknown’s Battlegrounds doczeka się kilku dużych aktualizacji, które wprowadzą wiele nowości: kolejne mapy, pojazdy, karabiny i tryby gry, a także naprawią to, co dziś działa nie najlepiej.
PlayerUnknown’s Battlegrounds to jedna z największych niespodzianek ubiegłego roku, co najlepiej odzwierciedlają świetne wyniki sprzedażowe oraz tytuł Gry roku według czytelników Benchmark.pl. Produkcja ta jest rozwijana z udziałem graczy już od dwunastu miesięcy, a w kolejnym takim okresie twórcy zamierzają być równie zaangażowani.
Choć w grudniu światło dzienne ujrzało wreszcie PUBG 1.0, w żadnym wypadku nie oznacza to końca procesu produkcyjno-rozwojowego. Twórcy zapowiedzieli, że w 2018 roku udostępnionych zostanie wiele kolejnych nowości. Poważnych aktualizacji należy spodziewać się co dwa miesiące. Co konkretnie zostanie wprowadzone?
Przede wszystkim nowa mapa – wyspa o wymiarach 4 x 4 km, która zapewniać ma bardziej dynamiczną rozgrywkę. Oprócz niej (a możecie ją zobaczyć na grafice poniżej), pojawi się też nowa mapa o standardowych wymiarach, czyli 8 x 8 km.
Twórcy przygotowują się także do udostępnienia nowego systemu wyrażania emocji – innymi słowy, bohater gracza będzie mógł wykonywać rozmaite gesty, co ma pozwolić lepiej komunikować się z pozostałymi zawodnikami. Wśród elementów do ulepszenia odnajdujemy zaś między innymi spadochrony, modyfikację postaci, balistykę, walkę w zwarciu i animacje.
Należy również spodziewać się nowych, „interesujących” trybów zabawy (o których nic na razie nie wiadomo). Nie zabraknie też nowości w garażu i w arsenale, a twórcy dodają, że dźwięki wydawane zarówno przez broń, jak i pojazdy, zostaną znacząco ulepszone.
Gra, która wywołała „boom” na battle royale, doczeka się też licznych usprawnień pod względem e-sportowych elementów: systemu rankingowego i matchmakingu oraz trybu obserwatora i systemu powtórek Trwają również prace optymalizacyjne.
Źródło: PC Gamer, VG247, PUBG Corp.
Komentarze
11Dodali KillCam i Spectator to niech go normalnie dopracują bo strasznie przekłamane są informacje w podglądzie - celuje całkiem gdzie indziej niż trafiają pociski. ZeroRecoil hack ciężko wykryć bo na powtórce zawsze będzie animacja odrzutu broni.
Optymalizację całkiem niedawno mocno poprawili, ale mimo wszystko gra nie ma jakiejś przepięknej grafiki, przedmioty, domy, ściany i reszta textur się powtarzają często, a mimo wszystko gra ma mało FPSów na średnim sprzęcie, oraz momentami dopy FPSów o ponad 50% lub stuttering gdy większa akcja się dzieje.
Długa droga ulepszania i poprawiania przed twórcami. Skoro tyle zarobili to niech teraz inwestują w rozwój i łatki.
Czyli 3/4 ludzi co tutaj się przewija to gimba i ludzie którym mózg przemielono, aha ok :)
Czyli jak coś jest esports ready tzn, ze ma po prostu multi.. nie ważne czy to multi jest zbugowane na maxa, grunt że jest.