Razer Phone oferuje 5,7-calowy wyświetlacz IGZO o częstotliwości odświeżania 120 Hz, wydajny procesor i aż 8 GB RAM.
Jakiś czas temu pisaliśmy, iż firma Razer ma w planach wkroczenie na rynek smartfonów. Zgodnie z planami odbyła się dziś konferencja prasowa, na której zaprezentowany został Razer Phone. Czy zjedna sobie sympatię graczy? Sprawdzamy, co oferuje.
Z pewnością nie można mówić o zaskakującej stylistyce. Obudowę wykonano z metalu, wykończono ją matową czernią. Smartfon nie spodoba się miłośnikom wyświetlaczy o smukłych ramkach. Tutaj są one dość szerokie. Sam wyświetlacz to natomiast 5,7-calowy panel IGZO o rozdzielczości 2560 x 1440 pikseli.
Trzeba do tego dodać, iż producent zadbał o częstotliwość odświeżania na poziomie 120 Hz oraz technologię UltraMotion, której działanie przypominać ma ideę G-Sync znaną z monitorów.
Jak na sprzęt dla graczy przystało, Razer Phone to naprawdę wydajne podzespoły (jak na urządzenie mobilne). Wnętrze obudowy skrywa procesor Qualcomm Snapdragon 835 i aż 8 GB pamięci RAM.
Postawiono przy tym na system Android 7.1.1 Nougat zapowiadając, iż w pierwszym kwartale przyszłego roku pojawi się aktualizacja do Androida Oreo.
Zawiedzeni nie powinni być tutaj sympatycy dobrego brzmienia. Podobać mogą się głośniki stereo (frontowe), ale także 24-bitowy DAC z certyfikacją THX. Z drugiej strony, zabrakło złącza słuchawkowego. Smartfon posiada jedynie port USB typu C, czytnik linii papilarnych wbudowano w przycisk zasilania.
Specyfikacja techniczna Razer Phone:
- Android 7.1.1 Nougat z Nova Launcher Prime Razer Edition
- 5,7-calowy wyświetlacz IGZO o rozdzielczości 2560 x 1440 pikseli, 120 Hz
- procesor Qualcomm Snapdragon 835
- 8 GB RAM
- 64 GB pamięci wewnętrznej + czytnik kart microSD
- kamera główna 12 Mpix f/1.75 + 13 Mpix f/2.6 i przednia 8 Mpix
- czytnik linii papilarnych
- głośniki stereo z Dolby Atmos, 24-bitowy DAC z certyfikacją THX
- akumulator 4000 mAh z Qualcomm QuickCharge 4.0+
- wymiary 158 x 78 x 8 mm
Razer Phone oferowany będzie w dwóch edycjach - standardowej i specjalnej. Różnić będą się one tylko jednym elementem. W edycji standardowej na tylnym panelu znajdzie się szare logo producenta, w specjalnej będzie ono podświetlane.
Zapewne ciekawi Was, na ile wyceniono tak prezentujące się urządzenie. Zgodnie z przypuszczeniami, tanio nie będzie. Koszt zakupu Razer Phone wyniesie 699 dolarów. Nie sprecyzowano, za którą edycję.
Źródło: Razer
Komentarze
21>zabrakło złącza słuchawkowego
na plus jest za to przejściówka w pudełku wiec nie trzeba będzie nic dodatkowego kupować nawet jeżeli to gorsze
wygląda bardzo dobrze, specka świetna cena też atrakcyjna jak na flagship, stock android, duża bateria
imo to może być bardzo dobry produkt
Życzę też powodzenia podczas grania na słuchawkach, skoro wtyczka jest na środku ramki i nie będzie jak chwycić urządzenia.
No i brak AMOLED trochę boli, tym bardziej, że te ekrany nawet przy niższym odświeżaniu świetnie sobie radzą z przedstawianiem płynnego ruchu.
youtube.com/watch?time_continue=434&v=LzC_kkbFTHQ
Jak bym miał wskazać teraz jakiś telefon do grania, zabijania czasu w dłuższych podróżach, o wystarczającej wydajności i długiej żywotności to chyba Lenovo P2 a za nim Xiaomi Redmi 4x. Mi Max 2 byłby najlepszy do grania z uwagi na rozmiar i aku. Niestety nie wspiera B20 a w trasie po Polsce coraz częściej z tego się korzysta, chociażby z uwagi na lepszą propagację i wydajność, niż ze starego B8...
Pozdrawiam
Jeśli chodzi zaś o sam smartfon - wydaje się całkiem w porządku,nie jest niesamowicie drogi, ładna specyfikacja, dosyć duża bateria, usb typ c i wejście na karty microsd - nieźle.
Jedyne rzeczy których brakuje to właśnie port słuchawkowy, wodoodporność i cienkie ramki - ale coś za coś. Czekam na testy!
Ramki niby są, ale przynajmniej symetryczne, to na plus dla gracz, bo i tak trzeba go trzymać.