Gry

Sniper Elite 3 i inne gry Rebellion z obsługą Mantle

przeczytasz w 1 min.

CEO europejskiego studia potwierdził implementację Mantle API w silniku Asura.

Sniper Elite 2 gra zrzut ekranu

Widać, że coraz więcej firm jest zainteresowanych implementacją Mantle API w swoich grach i silnikach – dotychczas pisaliśmy o współpracy AMD z firmami DICE, Cloud Imperium Games, Eidos-Montréal oraz Oxide Games, natomiast teraz do tego grona dołączyło jeszcze studio Rebellion.

Chris Kingsley, a więc CEO i jeden z założycieli studia Rebellion, pochwalił się, że jego firma wykorzysta Mantle API w tworzonym właśnie silniku Asura – według zapowiedzi, ma on znaleźć zastosowanie nie tylko w zaawansowanych grach na komputery stacjonarne, ale również na konsole nowej generacji czy na smartfony. Silnik ma obsługiwać teselacje i cienie DirectX 11, a przy tym również dobrze się skalować w konfiguracjach multi GPU i oferować możliwość wyświetlania obrazu na wielu monitorach w technologii Eyefinity.

„Obsługa Mantle we wszystkich naszych przyszłych tytułach na PC, będzie odgrywać dużą rolę w nadchodzącym roku dla firmy Rebellion. 2013 rok był dla studia niezwykle ekscytujący, ale 2014 rok ma szansę stać się jeszcze lepszy,” - powiedział Chris Kingsley, CEO w studia Rebellion.

AMD Mantle API technologia slajd

Flagową grą Rebelliona z obsługą Mantle będzie Sniper Elite 3, który swoją premierę ma mieć w przyszłym roku. Oczywiście to nie koniec tytułów z obsługą nowego API, bowiem producent planuje również wydać kilka innych hitów na silniku Asura – niestety jeszcze nie zdradził on swoich planów wydawniczych.

Źródło: Rebellion, AMD

Komentarze

24
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Konto usunięte
    5
    Logiczne... przecież bez API nie zrobią tego. :F
    Ja się dziwie że wpierw nie zrobili API...
    • avatar
      gregotsw
      0
      Jeszcze przed premierą mantle już wiadomo, że będzie korzystało z niego więcej produkcji niż z np. technologii Physx.


      IMO część fanów zielonych straci argument: za nvidia stoją technologie, np. PhysX.

      NV ma physx
      AMD ma mantle
      • avatar
        Konto usunięte
        -1
        AMD nie umie sprawić, aby TressFX nie walił artefaktami na części kart nawet z najnowszej wówczas serii, a biorą się za API...
        • avatar
          Melman1980
          -3
          Włąśnie dlatego biorą się za API :)

          Witaj!

          Niedługo wyłaczymy stare logowanie.
          Logowanie będzie możliwe tylko przez 1Login.

          Połącz konto już teraz.

          Zaloguj przez 1Login