Rockstar ma powody do zadowolenia. Sprzedaż gry podczas pierwszego weekendu obecności na rynku przełożyła się na przychody w wysokości aż 725 mln dolarów.
Nie będzie przesadą stwierdzenie, iż Red Dead Redemption 2 było przez ostatnie miesiące jedną z najgoręcej wyczekiwanych gier. Po pierwszych recenzjach i doskonałych ocenach widać było, że twórcy wywiązali się ze swojego zadania. I gracze bardzo szybko doceniają ich prace.
Rockstar już teraz ma spore powody do zadowolenia. Okazuje się bowiem, że Red Dead Redemption 2 zaliczyło rewelacyjny debiut. I nie ma w tym określeniu przesady. Sprzedaż gry podczas pierwszego weekendu obecności na rynku przełożyła się na przychody w wysokości aż 725 mln dolarów. To największe kasowe wydarzenie tego roku w całej branży rozrywkowej.
Oznacza to, że tylko jedna gra w historii wzbudziła większe zainteresowanie w pierwszych dniach po debiucie. To oczywiście Grand Theft Auto V, dzięki któremu Rockstar po 3 dniach sprzedaży mógł mówić o przychodach około 1 mld dolarów.
Nieco zmieniając temat warto wspomnieć o materiale przygotowanym przez DigitalFoundry. Prównuje on Red Dead Redemption 2 i Red Dead Redemption, a konkretnie to, jak twórcy wykreowali Dziki Zachód z odpowiednio 1899 roku i 1911 roku.
Więcej o Red Dead Redemption 2 dowiecie się z naszej recenzji gry.
Źródło: DigitalFoundry
Komentarze
56Druga sprawa oprócz burzliwej dyskusji jaką prowadzą ci Panowie w komentarzach nie robią nic złego i być może to burzy twój porządeczek świata że nie każdy się zgadza z twoimi teoriami ale musisz do tego przywyknąć.
Dirty console peasants ;D
Ide po popcorn ;D
Do wersji na XOX nawet to nie ma startu.
Zresztą trzeba jeszcze maksymalnie dwa lata wytrzymać bo kolejna generacji konsol w końcu przyniesie przełom w grafice komputerowej.
W dalszym ciągu liczę na mocne wejście właśnie PS5 na rynek konsol i zakładam , że Sony mnie nie zawiedzie w tej kwestii zamawiając od AMD 3 lub 4 układy Navi skrojone dla konsoli , które zostaną połączone ze sobą szybkim interfejsem przesyłowym.Samo Navi nie powstaje jako produkt MCM bo na rynek PC takie przedsięwzięcie jest nie opłacalne gdyż oprogramowanie nie nadąża za nowościami i odpowiednim spożytkowaniem mocy umieszczonej w kilku układach.Takie rozwiązanie byłoby strasznie nie efektywne ale rynek konsol powinien przyjąć to z wielkim zadowoleniem.
Teraz pytanie jakie różnice będą gdy PS4Pro i Xbox One X podłączymy do TV Samsung Q900R ze skalowaniem obrazu do rozdzielczości 8k.Pierwsze testy tego TV pokazują , że oko ludzkie nie jest w stanie wychwycić ewentualnych problemów związanych ze skalowaniem a i input lag jest na poziomie niecałych 20ms co jest wartością śmiesznie niską.
Nagle się okaże , że na tym TV PS4Pro będzie równy Xbox One X w grach bo gry na konsole z pewnością wykorzystają możliwości tego odbiornika.