Za jakiś czas przekonamy się czy będzie miało to większe znaczenie dla klientów.
Krótkim, ale ujawniającym dość istotną kwestię komunikatem pochwaliło się Ricoh Polska. Okazuje się, że firma przejęła właśnie obowiązki związane z dystrybucją sprzętu sprzedawanego na naszym rynku pod marką Ricoh i Pentax.
Do oferty firmy trafić ma pełne portfolio produktów, a więc profesjonalne i konsumenckie lustrzanki cyfrowe, sportowe kamery i aparaty kompaktowe, aparaty ze zmienną optyką, aparaty superzoom, aparaty do zdjęć sferycznych (360°), a także lornetki, obiektywy oraz różnego rodzaju akcesoria.
„Rozszerzenie naszej oferty o aparaty Ricoh i Pentax stanowi kolejny etap rozwoju firmy na polskim rynku. Widzimy bardzo duży potencjał tej grupy produktowej. Wierzymy, że rozbudowane zaplecze sprzedażowe, którym dysponujemy oraz współpraca z najważniejszymi dystrybutorami pozwoli nam skutecznie umacniać pozycję marki Pentax i aparatów Ricoh w Polsce. Pentax i Ricoh posiadają kilkudziesięcioletnie doświadczenie w dziedzinie fotografii. Cieszymy się, że te produkty będą dostępne w Polsce w szerszym zakresie.” – Paweł Barski Dyrektor Marketingu w Ricoh Polska
Tradycyjnie, jak przy innych tego typu sytuacjach, pozostaje nam czekać. Za jakiś czas przekonamy się czy będzie miało to większe znaczenie dla klientów.
Nadzieje są spore, ponieważ zdaniem wielu zaznajomionych z rynkiem foto dotychczasowy dystrybutor omawianego sprzętu - Apollo Electronics nie wywiązywało się ze swojego zadania należycie. Najwięcej zastrzeżeń budziły kwestie marketingowe, które teraz wyglądać powinny już tylko lepiej.
Źródło: Ricoh Polska
Komentarze
0Nie dodano jeszcze komentarzy. Bądź pierwszy!