Rise of the Tomb Raider jako pierwsza gra wykorzysta NVIDIA VXAO
Pytanie, jakie dokładnie korzyści odniosą z tego powodu gracze?
Planujecie sięgniecie po Rise of the Tomb Raider w wersji PC? Jeśli tak to być może zainteresuje was kwestia związana z technicznymi aspektami tego tytułu, zwłaszcza jeśli macie na pokładzie kartę graficzną NVIDIA.
Oficjalnego komunikatu jeszcze nie wydano, ale wszystko wskazuje na to, że gra wykorzystywać będzie technologię VXAO. Jeśli tak się stanie, Rise of the Tomb Raider będzie pierwszą tego typu produkcją.
Jakie korzyści będą z tego wynikać? Dokładna odpowiedź na to pytanie jest niestety bardzo trudna. Tak naprawdę VXAO to wciąż zagadka, ponieważ NVIDIA nie przedstawiła jeszcze swojego nowego pomysłu w szczegółach.
Nie jest jednak tak, że nie wiemy nic. Najprościej rzecz ujmując, mowa tutaj o usprawnionej wersji SSAO, czyli okluzji otoczenia. VXAO ma być prostsze w implementacji, a jednocześnie mniej obciążać komputery, co z pewnością byłoby bardzo dużym plusem.
Miejmy nadzieję, że wkrótce pojawią się bliższe szczegóły.
Źródło: wccftech
Komentarze
42to tylko nastąpna papka marketingowa jak cały PhysX...