Twórcy S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripyat udostępnili darmowy benchmark obsługujący m.in. środowisko DirectX 11.
Dzięki benchmarkowi nie tylko możecie sprawdzić jak gra będzie prezentować się w środowisku DirectX 11. Pozwala on również na przełączanie różnych trybów jakości grafiki i sprawdzenie jak Wasz sprzęt będzie sprawował się w grze, która już niebawem trafi na sklepowe półki. Być może coś trzeba będzie wymienić w dotychczasowej konfiguracji aby zyskać właściwy współczynnik fps.
Benchmark S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat pozwala na testy w lokalizacji Pripyat w różnych warunkach pogodowych (dzień, noc, deszcz), w różnych rozdzielczościach ekranu, z włączonym/wyłączonym AA, różnymi wersjami bibliotek DirectX – 9.0, 10.0, 11. Oczywiście aby uruchomić testy w DX 11 na razie musicie sięgnąć po Radeona z serii HD 5000.
Dla użytkowników lubiących porównywać wyniki uzyskiwane w benchmarkach udostępniono tryb Test & Rate. Pozwala on na porównanie wyników osiąganych na różnych konfiguracjach sprzętowych. Rezultatami uzyskanymi w benchmarku S.T.A.L.K.E.R. CoP będzie można podzielić się również w sieci.
Nie rozpisujemy się więcej. Po prostu sprawdźcie sami!
Zachęcamy do dzielenia się wynikami w komentarzach.
- Pobierz: S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat benchmark / mirror (421MB)
Komentarze
26Też dobrze.
http://www.techpowerup.com/downloads/1692/mirrors.php
i wybranie techPowerUp! DE 1, na moim łączu (1,5 Mb) pobierało się około 30min, a z linka podanego w newsie miało się pobierać prawie
4 godziny :>
Min:25 , Avg:52 , Max:65 Sprzęt jaki mam jest w profilu, a podaje to po to bo może ktoś nie ma czasu/chęci na ściąganie tego i robienie testów, a może będzie mieć podobny konfing do mojego :) Pozdrawiam
1680x1050, ust. Extreme, oświetlenie statyczne:
http://img10.imageshack.us/img10/4281/copbenchmarkstatyczne.jpg
1680x1050, ust. Extreme, DX10:
http://img695.imageshack.us/img695/4995/copbenchmarkdx10.jpg
Cały mój zestaw w profilu, trochę nie za bardzo te wyniki ;p
http://img204.imageshack.us/img204/5470/scopdx10.jpg
w ostatnim tescie w avg jest 32 fps nie wiem czemu ucina wynik
http://img12.imageshack.us/img12/8301/ultraabajery.jpg
ultra + MSAA4X / DX10.0 STYLE / HDAO / ULTRA (PS VERSION)
chyba nie pogram w tych detalach:D
nie mam niestety 2 karty graficznej wiec z mojej strony brak wiecej testów;)
Day Min FPS 41
Day Avg FPS 65
Day Max FPS 85
Night
Night Min FPS 42
Night Avg FPS 56
Night Max FPS 81
Rain
Rain Min FPS 40
Rain Avg FPS 59
Rain Max FPS 90
Video Mode 1920x1080
Procesor: Intel Core 2 Quad CPU Q6600 @ 2.40GHz @3204
Grafika: ATI Radeon HD 5870 1024MB
Ram: 6144MB
OS: Windows 7
Graphics Software: Catalyst Version 9.11
Preset Ultra
Render Enhan. Full dyn. lighting (DX11)
Video mode 1680x1050
MSAA OFF
Day
Day Min FPS 53
Day Avg FPS 102
Day Max FPS 144
Night
Night Min FPS 51
Night Avg FPS 98
Night Max FPS 169
Rain
Rain Min FPS 55
Rain Avg FPS 109
Rain Max FPS 169
SunShafts
SunShafts Min FPS 37
SunShafts Avg FPS 54
SunShafts Max FPS 87
Preset Ultra
Render Enhan. Full dyn. lighting (DX11)
Video mode 1680x1050
MSAA 4x
Day
Day Min FPS 39
Day Avg FPS 69
Day Max FPS 92
Night
Night Min FPS 38
Night Avg FPS 57
Night Max FPS 84
Rain
Rain Min FPS 39
Rain Avg FPS 61
Rain Max FPS 84
SunShafts
SunShafts Min FPS 17
SunShafts Avg FPS 39
SunShafts Max FPS 57
Radeon 5870 całkiem dobrze ogarnia, przy tym ostatnim teście (SunShafts) z MSAA 4x troche daje ciała przy min FPS (17) reszta ok.
BTW. Co oznaczają SSAO MODE, SSAO Quality, Enable tessellation, Contact hardening shadows ??
Pozdrawiam
day 22/51/69
night 22/42/59
rain 23/44/61
sun 22/28/41