Japoński producent laptopów uznał, że część problemów z jakimi borykają się użytkownicy laptopów mogą oni sami rozwiązać w domowym zaciszu. Serwis okazuje się niepotrzebny.
Dział systemów komputerowych Toshiba uruchamia w Polsce usługę CRU (Customer Replaceable Unit). W jej ramach można po dodzwonieniu się na infolinię producenta otrzymać bezpośrednio nową część do notebooka.
Konsultant telefonicznie informuje klienta jak powinien sprawdzić komputer i prowadzi go przez ten proces „za rękę”. W przypadku uszkodzenia Toshiba wyśle nową część bezpośrednio do użytkownika. Część uszkodzona natomiast powinna być odesłana do Toshiby w ciągu 15 dni kalendarzowych. W tej procedurze użytkownik nie ponosi żadnych kosztów.
- Wiele awarii sprzętu to proste uszkodzenia np. zasilacza. W przypadku zaawansowanych użytkowników czasem nie ma potrzeby korzystania z serwisu gdyż sami doskonale wiedzą jak sobie mogą poradzić z problemem. W takiej sytuacji po rozmowie telefonicznej wyślemy nową część i prosimy o odesłanie starej na nasz koszt – podsumowuje Bartosz Kubica, odpowiedzialny z serwis Toshiby w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.
Źródło: Toshiba
Komentarze
16Ogólnie to dosyć ciężko rozebrać notebooka, miliony śrubek jakieś dziwne części i te plastiki które zaraz mają odpaść - masakra
-ile czasu zaoszczędzimy w porównaniu do serwisu
-co jeśli użytkownik potrafi jedynie włączyć skorzystać i wyłączyć
mnie najbardziej zastanawia co jeśli niechcący coś uszkodzimy przy takiej wymianie czy producent uzna gwarancie czy raczej będzie się upierał że naprawa została wykonana przez nie wykwalifikowaną osobę??