Użytkownicy zgłaszali problemy już od kilkunastu tygodni, w związku z czym decyzja ta nikogo raczej nie dziwi.
Nieco ponad dwa tygodnie temu firma Samsung postanowiła rozpoczął dostarczanie Androida 4.3 Jelly Bean dla swojego zeszłorocznego flagowca - Galaxy S3. Niestety decyzja ta okazała się może nie tyle mało trafiona, co zdecydowanie przedwczesna.
Model ten wciąż może pochwalić się dużą popularnością, ale nie może być inaczej, ponieważ na jego zakup zdecydowały się miliony klientów, a mało kto może pozwolić sobie na zmianę smartfona co roku. W związku z tym chętnych do aktualizacji było wielu. Niestety część osób, która zdecydowała się na taki krok bardzo szybko zaczęła tego żałować.
Android 4.3 najzwyczajniej w świecie nie został przygotowany do współpracy z Galaxy S3, przez co sprawia on naprawdę duże problemy. Użytkownicy zgłaszali to już od kilkunastu dniu, najczęściej raportując zawieszanie się smartfona podczas próby jego odblokowania, na co akurat przedstawialiśmy Wam rozwiązanie w naszym poradniku. Niestety poza tym pojawiają się kłopoty z łącznością Wi-Fi, zarządzaniem pamięcią RAM, a także z akumulatorem, który rozładowuje się już po kilku godzinach.
Pojawiły się zatem sugestie, że koreański producent może zdecydować się na zawieszenie procesu aktualizacji. Tak też się stało, ale i tak można dziwić się, że decyzję taką podjęto dopiero teraz.
"Ponieważ jesteśmy obecnie na etapie badania zgłoszonych problemów z aktualizacją Galaxy S3 do Androida 4.3 Jelly Bean zdecydowaliśmy się tymczasowo zawiesić proces dostarczania aktualizacji. Dążymy do zapewnienia klientom najlepszych z możliwych doświadczeń i zapewniamy, że wznowimy dostarczanie nowszej wersji systemu przy najbliższej okazji."
Miejmy nadzieję, że uda usunąć się wszystkie problemy i właścicielom Galaxy S3 oddany zostanie już w pełni funkcjonalny Android 4.3.
Źródło: trustedreviews, sammobile
Komentarze
13Jak wskazuje historia - nie wznowią już nigdy :]