Jeśli SmartWatch to od Samsunga - pytanie, jak długo jeszcze?
Wprawdzie w tempie dość powolnym, ale jednak SmartWatche zdobywają coraz większe grono sympatyków.
Wprawdzie w tempie dość powolnym, ale jednak SmartWatche zdobywają coraz większe grono sympatyków. Ten rok może być dla nich przełomowy, a dotychczasowy lider tej gałęzi rynku mobilnego potrzebował będzie cudu, aby miano to zachować.
Statista przeanalizowała sprzedaż wspomnianych urządzeń na przestrzeni ostatniego roku. Zaskoczenia nie ma, ponieważ dominatorem okazał się Samsung, któremu udało się sprzedać około 1 200 000 SmartWatchy i tym samym przypadło mu 17,7% udziałów na rynku.
Na drugim miejscu znalazło się Pebble, a na trzecim FitBit, których to propozycje trafiły na nadgarstki odpowiednio 700 000 i 600 000 klientów.
Ten rok przyniesie w zestawieniu spore zmiany i wielce prawdopodobne, że Samsung straci pozycję lidera. Co najciekawsze, raczej nie zagrozi mu żaden z producentów znajdujących się obecnie za jego plecami, ale nowy na rynku SmartWatchy gracz.
Trzeba bowiem mieć na względzie debiuty Apple Watch oraz Huawei Watch, które wprawdzie będą propozycjami drogimi, ale mimo tego wróży im się duży sukces.
Źródło: ndtv, androidauthority
Komentarze
20Polska z elektroniki nic ma, bo u nas się takich rzeczy nie produkuje i miliony zarabiają tylko zagraniczne koncerny, które płacą podatki w rajach podatkowych!
Czas na zmiany wreszcie i zacząć stawiać na Polską gospodarkę, Polską myśl techniczną, a na zagraniczne towary nałożyć cło 1000% albo i więcej, tak żeby wycofały swoje towary z naszego kraju!
Sami możemy sobie poradzić, możemy być samowystarczalnym narodem tylko bronka, kopacz i całe te peło należy wysłać na zieloną trawkę!!!