Firma Samsung postanowiła trafić w serca Millenialsów. Zaprezentowała The Sero – telewizor z pionowym wyświetlaczem.
Telewizor powinien być dostosowany do treści, jakich oglądanie preferują użytkownicy. W erze Instagrama nadszedł więc czas na to, by wprowadzony do sprzedaży został telewizor pionowy, to znaczy: z wyświetlaczem obróconym o 90 stopni. Zaprezentowała go firma Samsung.
Samsung ma już w swojej ofercie kilka nietypowych odbiorników: to The Frame, który przypomina obraz oraz The Serif na charakterystycznych nóżkach. Teraz dołącza do nich The Sero, którego charakterystyczną cechą są odwrócone proporcje.
Samsung Sero TV ma 43-calowy wyświetlacz QLED, który pozwala wygodnie oglądać materiały z portali społecznościowych, takich jak Instagram czy Snapchat, w naturalnym, pionowym układzie. Producent nie ujawnił rozdzielczości (choć pewnie to 4K), ale wspomniał o 4.1-kanałowym systemie audio o mocy 60 W.
Południowokoreański producent zwraca uwagę na to, że poza filmami z portali społecznościowych, The Sero ma się również dobrze sprawdzać przy wyświetlaniu zdjęć czy przeglądaniu stron z komentarzami. Wypada też podkreślić, że ekran The Sero można w razie czego obrócić i uzyskać w ten sposób konwencjonalny telewizor.
Bez wątpienia jest to interesująca koncepcja, ale czy rozwiązanie to można nazwać praktycznym? Odpowiedź zostawiamy wam. Dodamy tylko jeszcze na koniec, że cena w Korei wyniesie 18,9 mln wonów (czyli grubo ponad 60 tysięcy złotych).
Źródło: Engadget, Samsung. Foto: Samsung
Komentarze
6Wszak jest to dodatkowy ekran do smatfonów Samsunga bez konieczności składania na pół. :-)))