Nazwa Saturn przestaje być obecna na naszym rynku. Jesienią wszystkie jej sklepy zmieniają nazwę na MediaMarkt, w ramach połączenia marek należących do tego samego właściciela.
Aktualizacja, 3 października 2018: Rebranding dobiegł końca – marka Saturn znika z polskiego rynku, a reprezentujące ją 22 sklepy (plus ten internetowy) zmieniają się w kolejne punkty sieci MediaMarkt.
Co ta zmiana oznacza dla klientów Saturna? Właściwie niewiele. Karty podarunkowe Saturn będą akceptowane w sklepach MediaMarkt i w nich też będą przyjmowane reklamacje i zwroty produktów. Konta użytkowników również zostały przeniesione z saturn.pl na mediamarkt.pl – niczego więc się nie traci.
„MediaMarkt od 20 lat cieszy się zaufaniem polskich konsumentów. Naszą ugruntowaną pozycję na rynku umacniamy dzięki temu, że maksymalnie koncentrujemy się na potrzebach klientów i zapewniamy im coraz lepsze doświadczenia zakupowe. Działając pod jedną silną marką możemy jeszcze efektywniej realizować założone cele” – dodał Marcin Rosati, Prezes Zarządu MediaMarktSaturn Polska.
News, 17 maja 2018: Pewnie część z was wie, że Saturn i MediaMarkt mają tego samego właściciela. Nietrudno jest to zauważyć, bo choć reklamują się osobno i pod różnymi hasłami, to ceny i promocje maja przeważnie takie same. Nie dziwi więc, że została podjęta decyzja (a jeżeli już, to że tak późno) o połączeniu tych sklepów.
Oficjalnie potwierdzono, że w maju się rozpocznie, a we wrześniu zakończy się proces „rebrandingu”, w wyniku którego marka Saturn przestanie być spotykana na polskim rynku. Sklepy (zarówno te stacjonarne, jak i internetowy) dołączą do sieci MediaMarkt, wydłużając jej listę placówek handlowych z 63 do 85.
Dla klientów ta zmiana ma oznaczać uproszczenie wyboru miejsca zakupu, dla firmy MediaMarktSaturn Polska – zwiększenie zasięgu mocniejszej i bardziej rozpoznawalnej marki w naszym kraju, a dla pracowników Saturna jedynie nowe identyfikatory i stroje robocze.
„Obie nasze marki zyskały zaufanie polskich konsumentów, o czym świadczą chociażby wysokie pozycje w badaniach konsumenckich i rankingach” – skomentował Marcin Rosati, Prezes zarządu MediaMarktSaturn Polska.
„Obserwując sytuację na rynku uznaliśmy, że nadszedł czas, aby wykorzystać ten atut i połączyć siły obu brandów. MediaMarkt jest obecny w Polsce już od 20 lat, a więc znacznie dłużej niż Saturn. Dlatego postawiliśmy na markę, która jest najsilniej zakorzeniona w świadomości Polaków” – dodał.
Źródło: MediaMarkt
Komentarze
28Pieniądze z podatków są bardzo ważne bo są przeznaczane na szczytne cele jak zasiłki socjalne, różnego rodzaju zapomogi, drogi, szkoły, służba zdrowia itd.