Firmy NVIDIA i SEGA poinformowały, że rozmowy na temat wprowadzenia technologii PhysX w nadchodzących grach SEGI zakończyły się powodzeniem. Ma ona być zaimplementowana we wszystkich tytułach, jakie pojawią się najbliższym czasie.
Obecna umowa nie jest pierwszym porozumieniem koncernów na temat wykorzystania tego silnika odpowiadającego za wyświetlanie realistycznych efektów fizycznych w grach. SEGA ma już kilka gier wykorzystujących PhysX, jednakże stara licencja wygasała. Podpisanie kolejnej umowy ma bardzo istotną zaletę - twórcy gier mają już doświadczenie w tworzeniu gier wykorzystujących PhysX i dzięki temu będą mogli tworzyć jeszcze lepsze tytuły.
Wygląda na to, że umowa obu koncernów to porażka ATI i jej programu Havok. Nie może on na razie znaleźć większego uznania wśród twórców gier, a co za tym idzie także nabywców.
Źródło: Fudzilla
Komentarze
12