Sid Meier's Civilization VI to kolejny tytuł, który wykorzystuje potencjał nowego interfejsu.
Firaxis Games udostępniło aktualizację dla gry Sid Meier's Civilization VI – wprowadza ona obsługę DirectX 12, a także dodaje nowy scenariusz i nowe typy map. Nie obyło się też bez poprawy dostrzeżonych błędów.
Obsługa nowego interfejsu była zapowiadana jeszcze przed premierą gry, ale na jego zaimplementowanie jednak musieliśmy trochę poczekać. DirectX 12 pozwala lepiej wykorzystać potencjał procesorów, a ponadto oferuje wsparcie dla asynchronicznych obliczeń oraz techniki łączenia kart graficznych w trybie Explicit Multi-Adapter. Warto jednak pamiętać, że z nowej technologii mogą wykorzystać użytkownicy układów graficznych AMD Radeon na bazie architektury GCN oraz Nvidia GeForce od generacji Maxwell.
Nowa aktualizacja obejmuje też zupełnie nowy scenariusz gry wieloosobowej „Kawaleria i kanonada” oraz dwa nowe typy map: „Czterolistna koniczyna” i „Sześcioramienny płatek śniegu”. Mapy te są dostępne podczas rozgrywki online oraz offline i zostały zaprojektowane tak, aby sprzyjać konfliktom poprzez zmuszenie graczy do prowadzenia ekspansji w kierunku centrum. Szczegółowy opis zawartości najnowszej aktualizacji znajdziecie tutaj.
Źródło: Steam
Komentarze
8Jakby nie mogli hotfixem tego załatać. A tak to w multi nieużywając tych exploitów nie miałeś żadnych szans.