Już co dziesiąty sprzedawany w Polsce smartfon to propozycja przygotowana przez Huawei.
Wśród producentów smartfonów znajdujących się ostatnio na fali wznoszącej jest bez wątpienia Huawei. Z najnowszych informacji wynika, iż marka ta cieszy się coraz większą popularnością także wśród Polaków.
Jednoznacznie świadczy o tym ostatni raport GFK. Dowiadujemy się z niego, że Huawei dołączył już do czołówki najpopularniejszych na naszym rynku producentów. We wrześniu tego roku rynkowe udziały Huawei wyniosły 7,7%. Teoretycznie jest to wynik, który można jeszcze mocno poprawić. W porównaniu do analogicznego okresu zeszłego roku mowa jednak o siedmiokrotnym wzroście. Oznacza to też, że niemal co dziesiąty sprzedawany w Polsce smartfon to propozycja przygotowana przez Huawei.
„Siedmiokrotny wzrost w przeciągu roku pokazuje, że obrana przez nas strategia przynosi wymierne sukcesy. Przykładamy bardzo dużą wagę do tego, by wygląd i parametry naszych urządzeń spełniały wyśrubowane standardy rynkowe, a przede wszystkim oczekiwania użytkowników. Dzięki temu zyskujemy przychylność i zaufanie coraz większej liczby klientów. Jestem przekonany, że w nadchodzących miesiącach zdecydowanie poprawimy ten wynik.” – Wang Yanmin, President of Huawei CEE & Nordic Region Consumer BG
Można chyba pokusić się o stwierdzenie, że nikogo nie powinno to dziwić. Ostatnie propozycje chińskiego producenta to połącznia naprawdę dobrych specyfikacji z atrakcyjną stylistyką, a takie zestawienia muszą się podobać. Przyszłość może rzeczywiście przynieść poprawę powyższego wyniku, ponieważ na horyzoncie znajdują się już kolejne nowości.
„Rodzina smartfonów Huawei nieustannie się poszerza. Najnowsze modele sukcesywnie zdobywają w Polsce kolejne nagrody i wyróżnienia, a na szczególną uwagę zasługuje wśród nich Huawei P8 - bardzo dobrze oceniany smartfon klasy premium. Model P8 Lite dzięki atrakcyjnej cenie i doskonałym parametrom cieszy się natomiast tak dużą popularnością, że można śmiało powiedzieć, że jest niekwestionowanym liderem w swoim segmencie. Już wkrótce do sprzedaży trafią kolejne telefony: biznesowy Mate S i - stworzony przy współpracy z Google - Nexus 6P.” – Dariusz Marnic, Marketing Manager Huawei Consumer BG
Źródło: Huawei, heygents
Komentarze
15...nie udało się jej :D