Nowy Sniper to strzał w dziesiątkę jeżeli chodzi o optymalizację na najnowszych kartach graficznych Radeon.
Studio Rebellion wydało długo wyczekiwaną grę Sniper Elite 4, która może pochwalić się nie tylko dobrymi recenzjami, ale też dobrą optymalizacją działania pod kartami Radeon na bazie architektury GCN - zarówno w konfiguracjach pojedynczych, jak i podwójnych.
W grze zaimplementowano obsługę DirectX 12 oraz obliczeń asynchronicznych, które pozwalają jeszcze lepiej wykorzystywać zasoby kart graficznych Radeon niż to było możliwe w grach poprzedniej generacji.
Przykładowo po przełączeniu się z trybu DirectX 11 na DirectX 12 na karcie Radeon RX 480 8 GB liczba klatek wzrosła z 48 do 60 fps – oznacza to zatem, że wzrost wydajności wynosi tutaj 24%.
Zainstalowanie drugiej karty Radeon RX 480 8 GB pozwoliło zwiększyć płynność animacji do 120 fps – podwójna konfiguracja uzyskuje więc 100% zysku wydajności względem konfiguracji pojedynczej. Bardzo dobre skalowanie to zasługa funkcji multi-GPU DirectX 12.
Źródło: AMD
Komentarze
18http://gamegpu.com/action-/-fps-/-tps/sniper-elite-4-test-gpu
Różnica 4-8 fps względem Nvdii to nie jest jakiś szał choć lepsze to niż nic;)
https://www.youtube.com/watch?v=Aj7cPD1q5T8