Nowy filmik pozwala przyjrzeć się z bliska kampanii fabularnej w Space Hulk: Deathwing - dynamicznej strzelance w świecie Warhammer 40,000.
Warhammer 40,000 jest jednym z najznakomitszych uniwersów, do których zapraszają nas twórcy gier wideo. Ostatnio zresztą zaproszenia otrzymujemy z nadzwyczajną częstotliwością, a co najważniejsze – odbierając je, rzadko mamy powody do narzekań. Ogromną nadzieję pokłada się również w Space Hulk: Deathwing – to dynamiczna pierwszoosobowa strzelanina z elementami RPG, w której naszym zadaniem będzie wykurzenie genokradów z tytułowego kosmicznego śmietnika. Firma Focus Home Interactive opublikowała nowy filmik, dzięki któremu możemy przyjrzeć się, jak wygląda rozgrywka w trybie dla jednego gracza.
Twórcy Space Hulk: Deathwing przygotowali dla graczy kampanię fabularną, na której ukończenie trzeba będzie poświęcić około 15 godzin na normalnym poziomie trudności. Czas ten wydłuży się, jeśli wybierzemy wyższy poziom oraz postanowimy zajrzeć do zakątków Kosmicznego Wraku w poszukiwaniu ukrytych relikwii. Według oficjalnych zapowiedzi bowiem, świat gry będzie ogromny i wypełniony licznymi tajemnicami, których odkrywanie będzie jednak całkowicie opcjonalne. Wybór należy do graczy.
Kolejne korytarze kosmicznego śmietnika przemierzamy jako członek tytułowej jednostki specjalnej Deathwing. Jest on konkretnie psykerem, co oznacza, że poza klasycznymi śmiercionośnymi broniami dysponuje on również dodatkowymi mocami, takimi jak władanie piorunami. Tylko umiejętne wykorzystanie całego arsenału ma pozwolić w osiągnięciu ostatecznego celu, czyli wyczyszczenia Space Hulka z genokradów. Jak będzie wyglądała zabawa? Zobaczcie na nowym, 17-minutowym filmiku:
Premiera gry Space Hulk: Deathwing na PC planowana jest na 9 grudnia. W przyszłym roku tytuł ten powinien dotrzeć również na konsole.
Źródło: Dark Side of Gaming, Focus Home Interactive
Komentarze
7Oj klimat był gęsty... była to jedna z trudniejszych gier tamtego czasu. Z resztą, w tamtych czasach gry były tworzone przez pasjonatów a średni poziom trudności nieporównywalnie wyższy niż dziś.
Poza tym wygląda całkiem ciekawie - lubię gatunek taktycznych FPS-ów, a tutaj zapowiada się całkiem przyzwoity balans pomiędzy wydawaniem komend a sterowaniem swoją postacią.
Co do grafiki zaś - uważam, że jest całkiem klimatycznie i przyzwoicie. Zdecydowanie czuć klimat. :)