Ubisoft uspokaja fanów
Ubisoft bardzo chce, aby Splinter Cell: Blacklist przypadł do gustu jak największej liczbie graczy. Kolejny raz przypomina o grze publikując... po raz trzeci ten sam jej fragment.
Oczywiście za każdym razem jest on nieco zmieniany, tak, by pokazać różne aspekty rozgrywki. Misję zaprezentowaną na poniższym materiale wideo widzieliśmy po raz pierwszy na targach E3. Tam jednak przedstawione zostały jedynie jej fragmenty, a pełną wersję pokazano dopiero na Gamescom 2012.
Przez cały ten czas pod adresem gry padały zarzuty o to, że rozgrywka będzie tutaj zbyt dynamiczna. Obawiano się, że to co najlepsze w serii zostanie po prostu przekreślone na rzecz szybszej i bardziej widowiskowej zabawy, która pozwoli na przyciągnięcie nowych graczy.
Ubisoft postanowił jednak odeprzeć krytykę. Producent pokazał znany nam już fragment gry, ale tym razem zaprezentowano na nim to, w jaki sposób będą mogli bawić się przeciwnicy rozlewu krwi.
Splinter Cell: Blacklist ma być grą, która nie zawiedzie sympatyków skradanek. Nie pozostaje nam nic innego jak tylko wierzyć w zapewnienia producenta.
Wideo pochodzi podobno z dość wczesnej fazy prac nad grą. Kilka elementów wymaga poprawy, niektórych jeszcze w ogóle nie zaprezentowano. Wkrótce jednak pojawić mają się nowe materiały, które przedstawią bardziej dopracowane aspekty skradankowe.
Splinter Cell: Blacklist powstaje z myślą o PC oraz konsolach Xbox 360 i PlayStation 3. Gra pojawi się wiosną przyszłego roku.
Więcej o Splinter Cell Blacklist:
- Obszerne wideo z gry Splinter Cell: Blacklist
- Splinter Cell Blacklist: gra oficjalnie zapowiedziana - zobacz screeny i gameplay
- Splinter Cell: Blacklist - data premiery gry ujawniona
- Splinter Cell: Blacklist - dodano rozpoznawanie głosu dla Kinect - dynamiczny zwiastun gry
- Splinter Cell: Blacklist - pięć nowych screenów z gry
Źródło: computerandvideogames
Komentarze
18Sam tytuł tego news-a mnie troszkę dobił
"Skradankowe aspekty w grze Splinter Cell: Blacklist" przecież podstawa Sam-a zawsze było dostać się do celu bez likwidacji przeciwników albo jakiegoś absolutnego minimum żadnych alarmów itd a to Ubisoft robi nam nowego CS czy BF mam nadzieje ze poprawia te "aspekty" w finalnej wersji a AI dostanie porządny wzrok i słuch bo na razie to są boty na lvl -1... może i mało wyszkoleni terroryści ale nie wszyscy musza być głusi i mieć mocna wadę wzroku, ze o piesku to już nie wspomnę...
Przejdziesz trochę i mini-filmik. Grasz i znowu mini-filmik. Strasznie to zmniejsza wczucie się w postać.
Niby jest jakiś krok w stronę według mnie najlepszego Haos theory (brat nadal porywa) ale tu jakby nie ma klimatu...