Jednocześnie mówić można o dobrych wynikach finansowych, IV kwartału 2018 roku przyniósł Spotify 1.495 mld euro przychodu.
Serwisów strumieniujących muzykę mamy całkiem sporo, a Spotify to jeden z tych, które nie narzekają na brak zainteresowania. Dowody potwierdzające takie stwierdzenie? Proszę bardzo.
Z udostępnionych oficjalnie danych wynika, iż Spotify może pochwalić się już 207 mln użytkowników. To stan na koniec IV kwartału 2018 roku i zarazem spory wzrost względem wcześniejszego kwartału, który został zamknięty ze 191 mln użytkowników. Jeśli chodzi natomiast o kwestię opłacania abonamentu, tutaj liczba wyniosła 96 mln użytkowników.
Oczywiście samo zainteresowanie to jedno, dla zarządzających jeszcze ważniejsze są finanse. IV kwartału 2018 roku przyniósł 1.495 mld euro przychodu oraz 94 mln euro zysku.
Widoki na przyszłość są optymistyczne. Pod koniec tego roku Spotify chciałoby pochwalić się 265 mln użytkowników.
Jeśli chcielibyście dowiedzieć się czegoś więcej na temat Spotify to zajrzyjcie do naszego artykułu Spotify czy Tidal - który jest lepszy?, w którym poruszyliśmy wiele istotnych kwestii.
Źródło: forbes, spotify
Komentarze
2https://open.spotify.com/playlist/1vgP3lAubVkzzUR4MpD4Sm