Star Citizen - Squadron 42 nie dla posiadaczy słabych pecetów [AKT. - gameplay]
Komputer musi mieć na pokładzie przynajmniej 16 GB pamięci RAM, żeby w ogóle uruchomić Star Citizen - Squadron 42.
Aktualizacja, 23 grudnia 2017: Wiemy już, że do poznania historii opowiadanej w Squadron 42 potrzebny będzie mocny pecet, a teraz twórcy pokazują nam dlaczego. Podczas wydarzenia Holiday Special 2017 ekipa Cloud Imperium Games pokazała fragmenty rzeczywistej rozgrywki.
Już teraz wygląda to naprawdę dobrze, a można się domyślać, że będzie jeszcze lepiej. Dlaczego? Ponieważ widzom pokazano fabularną część Star Citizen w wersji pre-alpha. Największe wrażenie robią tekstury oraz zaawansowane modele głównych bohaterów i ich mimika – zresztą sami zobaczcie (start w 32:30):
News, 21 grudnia 2017: Ekipa Cloud Imperium Games opublikowała minimalne wymagania sprzętowe, jakie trzeba będzie spełnić, by uruchomić Squadron 42, czyli fabularną, przeznaczoną dla jednego gracza część gry Star Citizen.
Twórcy nigdy nie ukrywali, że ich celem jest stworzenie gry nie tylko o ogromnej skali i oddającej graczom pełną swobodę, ale też naprawdę dobrze wyglądającą. Wysokie wymagania nie mogą więc dziwić, ale… są naprawdę wysokie.
Żeby zapoznać się z kampanią fabularną, w której zobaczymy i usłyszymy między innymi Marka Hamilla, Gary’ego Oldmana i Gillian Anderson, będzie trzeba mieć komputer z przynajmniej (!) 16 GB pamięci RAM i kartą grafiki z 2 GB pamięci wideo (przy czym twórcy „wyraźnie rekomendują” taką, która ma 4 GB).
Minimalne wymagania Star Citizen: Squadron 42
- 64-bitowy system operacyjny Windows 10 (Anniversary), 8.1 lub 7 (SP1)
- karta graficzna z 2 GB VRAM (zalecane – 4 GB), obsługująca DirectX 11
- czterordzeniowy procesor
- 16 GB pamięci RAM
- szybki dysk SSD
Jeśli jesteście zainteresowani tym tytułem, poniżej możecie zobaczyć fragment:
Sama gra natomiast prezentuje się aktualnie tak:
Źródło: Dark Side of Gaming, IGN, BoardGamer
Komentarze
48Tego jeszcze w wymaganiach nie widzialem...
... a dalej siedzi na starym, 8-letnim DX11 który większość obliczeń (~80%) wykonuje na 1 rdzeniu X86.
Gdy nie wiadomo o co chodzi... chodzi o pieniądze.
przyznać się ,kto z Was ma 32GB Ramu ;)
Ciekawe ile będą się momenty gry dogrywać na HDD.:D
Ludzie teraz pukają się w łeb bo zamiast wrzucać swoje talary do jakiejś skarbonki bez dna mogli dawno temu uzbierać na pamięc i grafe :D
Star citizen przejdzie do historii jako prawdziwa legenda :)
Jestem mile zaskoczony.
Gra jest robiona na rok 2018 + wiec niema sie co dziwic ze 16gb ram to minimum.