Star Wars: Battlefront będzie grą niezwykle różnorodną - EA rusza z obietnicami
Niklas Fegraeus poruszył w ostatnim wywiadzie kwestię map oraz trybów, jakie zostaną udostępnione tutaj graczom.
Wygląda na to, że EA oraz DICE zaczynają podgrzewać atmosferę wokół Star Wars: Battlefront. Do tej pory o produkcji tej mówiono bardzo mało, ale zaczyna się to właśnie zmieniać.
Niklas Fegraeus, dyrektor artystyczny Star Wars: Battlefront, poruszył w ostatnim wywiadzie kwestię map oraz trybów, jakie zostaną udostępnione tutaj graczom. Wprawdzie na szczegóły jeszcze za wcześnie, ale mają zapewniać one podobno bardzo dużą różnorodność. Co więcej, niektóre areny przygotowywane są z myślą o konkretnych trybach co dać ma efekty, które spodobają się wszystkim fanom Star Wars.
"Skala naszych map, a także tryby rozgrywki oferują bardzo dużą różnorodność. Podjęliśmy nawet decyzję, aby dopasować pewne mapy do niektórych trybów. Dzięki takiemu zabiegowi uzyskamy bardzo zróżnicowaną skalę, a także rozgrywkę, która da szansę na wspaniałe przeżycia w świecie Star Wars."
Jednocześnie opublikowana została grafika koncepcyjna dotycząca gry. Na pokaz możliwości zmodyfikowanego lekko Frostbite Engine 3 musimy jednak poczekać do prezentacji obrazków z rozgrywki, a najlepiej materiałów wideo ją prezentujących.
Przypomnijmy, że Star Wars: Battlefront pojawić ma się na PC oraz konsolach PlayStation 4 i Xbox One. Premiera gry powinna mieć miejsce pod koniec tego roku.
Źródło: ign
Komentarze
21Ciekawe czy EA da nam również bitwy kosmiczne, jak miało to miejsce w drugiej części BF. A może dopiero w BFront 3 Dostaniemy możlwiość latania nad mapami naziemnymi a w BFront 5 latanie w kosmosie :)