Nowy rekord gier MMORPG
Po niedawnej premierze gry ze świata Gwiezdnych Wojen, co skomentowaliśmy w wiadomości, pt.: Star Wars: The Old Republic - premiera nowej gry MMO, zadaliśmy pytanie, ile czasu zajmie, aby na liczniku SWTOR znalazło się milion abonentów?
Nie musimy już zastanawiać się nad odpowiedzią. Otóż wystarczyło trzy dni, aby gra BioWare i EA osiągnęła ten spektakularny wynik! Gwiezdnowojenny hit jest jednocześnie pierwszym MMO, który tak szybko zdobył milion subskrybentów.
Star Wars: The Old Republic rządzi?
Prezes i współzałożyciel BioWare – Ray Muzyka – tak podsumował niespodziewany sukces, cyt.: „Wszyscy, zarówno w BioWare i jak i LucasArts, jesteśmy bardzo szczęśliwi i jednocześnie czujemy olbrzymią odpowiedzialność wobec naszych fanów. Będziemy ściśle współpracować ze społecznością graczy w kolejnych tygodniach, miesiącach i latach, by stale i regularnie dostarczać fanom istotne treści i nowe funkcje w grze.” - stwierdził Muzyka.
Nie przestawaj! Musimy wybić z pół miliona graczy! Serwery nie wyrabiają!
EA podało przy okazji garść danych statystycznych dotyczących uniwersum SWTOR. Okazuje się, że użytkownicy graja przeciętnie 5 godzin dziennie, utworzyli już ponad 3,8 mln postaci, pokonali 2 miliardy przeciwników i spędzili w SWOTR łącznie 28 milionów godzin, czyli ponad... trzydzieści jeden wieków (3196 lat).
Dodajmy jeszcze, że gra kosztowała, według nieoficjalnych danych, ponad 135 milionów dolarów. Na koniec przypomnijmy, że dominująca na świecie, najbardziej utytułowana gra z rodziny MMO, czyli World of Warcraft, zarobił w ostatnim roku ponad 1 mld dolarów. Czy SWOTR ma szansę na równie nieprawdopodobne zyski?
Więcej o grach:
- Serious Sam 3: niezwykle świąteczny trailer gry
- Skyrim: ściągnij świąteczne mody dla Dovahkinna
- Game of Thrones: The Wall – zwiastun nadciągającego RPG akcji
- Dragon Age III: prezes BioWare o źródłach inspiracji nowej gry
- Company of Heroes 2: czy Relic w tajemnicy produkuje grę?
Źródło: gamasutra
Komentarze
31Niestety ja nie uważam ze to klon World of Warcraft a wypowiedzi ludzi którzy nawet nie grali w Tora są żałosne.
to tak samo jakby ślepy i głuchy poszli do kina i zostali krytykami filmowymi.
Po co komentujesz stary jeśli nie grałeś nie widziałeś a piszesz głupoty .
Trochę faktów z historii które Uniwersum zarobiło najwięcej w historii ? Warcraft ???
Oczywiście że nie , tylko blizzard wypościł 7 lat temu tak bardzo rozbudowane MMO jak na tamte czasy a teraz BioWare na te
porównywanie wowa i tora jest nie na miejscu.
Co Tor sklonował z World of Warcraft?
1 grafikę ???
2 muzykę ???
3 mowę ???
4 profesje ???
5 Ui ???
no powiedzcie co?
A tak z historii to tor wiele rzeczy sklonował z Star Wars : Galaxies a nie z wowa. Taka jest prawda a ze niektórym historia zaczęła się na Wowie to już nie mój problem.
A mimo to grą, która zdobywa popularność, jest 135-milionowy klon WoWa, który nie wprowadza absolutnie niczego rewolucyjnego do gatunku.
Świat jest żałosny.
Zobacz WoW'a. Wszystkie ceny z dnia premiery:
World of Warcraft - 250 zł
-||- The Burning Crusade - 170 zł
-||- Wratch of the Litch King - 200 zł
-||- Cataclism - 260 zł
-||- The Mist of Pandaria 200 zł
Dolicz do tego abonament w postaci 70 zł za miesiąc, a ma BARDZO DUŻĄ POPULARNOŚĆ, więc nie wciskaj mi tutaj, że bogata "guwnarzeria" może pozwolić sobie na kupno gry.
MMO daję tylę radości, otwartości, kształcenia różnych taktyk itp
Ja przykładowo nie cieszyłem się jak dostałem 6 w szkole, tylko, jak zdobyłem upragniony item po zabiciu bossa.
P.S.
Piszę się "gównażeria" szerloku :)
teoria względności - dla nas 3 dni spędzone w klimacie radosnych świąt - jak i 31 wieków w tył jeśli chodzi o ogólny rozwój człowieka.
czy jakoś inaczej :P
A co to ""gównażerii"" z całym szacunkiem wszystkich tu czytających są jeszcze pirackie serwy za free dające tyle samo zabawy. :D