Jak donosi serwis starcraftwire.net Blizzard opublikował bardzo ciekawe informacje odnośnie zbliżającej się kontynuacji kultowego StarCraft’a, a ściślej wykorzystanego w produkcji silnika graficznego. I choć konkretne dane techniczne zaprezentowane zostały jedynie wąskiemu gronu specjalistów podczas tegorocznej konferencji SIGGRAPH (Special Interest Group on GRAPHics and Interactive Techniques) dotyczącej grafiki komputerowej, to jednak parę ciekawostek z tejże specyfikacji ujrzało światło dzienne. Okazuje się, że głównym celem Blizzard’a przy tworzeniu silnika graficznego na potrzeby StarCraft’a II było uczynienie gry bardziej przystępną dla wszystkich fanów poprzez zapewnienie jej działania nawet na słabszych komputerach. To z kolei oznacza, zgodnie z wiadomością opublikowaną przez dwóch grafików Blizzard'a - Dominica Filion'a i Roba McNaughton'a, pełne wykorzystanie i wsparcie szerokiego zakresu kart graficznych począwszy od ATI Radon 9800/NVIDIA GeForce FX a skończywszy na ATI Radon HD 4800 i NVIDIA GeForce G200.
Najlepsze jednak w tym wszystkim jest to, że mało kto zwrócił uwagę na oficjalne potwierdzenie graficznych wymagań gry, które „wypłynęło” z samego źródła. Tym bardziej, że Blizzard znany jest z niechęci do wyjawiania szczegółów odnośnie znajdujących się w produkcji tytułów.
Komentarze
1Każda produkcja też że firmy, jest zapięta na ostatni guzik i skierowana zawsze to ogromnej ilości odbiorców.