J.K. Shin nie jest już twarzą smartfonów koreańskiego producenta. Co może oznaczać to dla klientów?
Smartfony z logo firmy Samsung można lubić lub nie, ale nikt nie zaprzeczy temu, iż koreański producent to na rynku tego typu urządzeń jeden z największych graczy. W związku z tym oczekiwania cały czas pozostają ogromne i nieco gorsza tylko sprzedaż może mieć spore konsekwencje. Przekonał się o tym J.K. Shin.
Przez całkiem długi czas był on główną twarzą smartfonów koreańskiego producenta. Ostatnie wyniki sprzedaży był jednak nieco gorsze od oczekiwań i dlatego też to właśnie J.K. Shin musi ponieść tego konsekwencje. Najpierw pojawiły się plotki, a teraz już mówić można o oficjalnej informacji - Samsung ma nowego szefa działu smartfonów.
Został nim Dong-Jin Koh. 54-latek piastował ostatnio stanowisko R&D Samsung Mobile, a więc czeka go spory awans. Jednocześnie jednak wiąże się z tym spore wyzwanie. Trzeba bowiem nie tylko skutecznie rywalizować z Apple, ale jednocześnie stawiać czoła coraz bardziej goniącymi producentami z Chin, głównie Huawei oraz Xiaomi.
Zobaczymy, czy misja stojąca przed Dong-Jin Koh zakończy się powodzeniem. Warto też nadmienić, iż J.K. Shin nadal związany będzie ze swoim dotychczasowym pracodawcą. Przeniesie się do bardziej ogólnego działu mobile, gdzie pomagać ma w opracowywaniu długofalowych strategii.
Źródło: sammobile, geeknewsblog
Komentarze
14