Obecnie ogromnym zainteresowaniem kupujących cieszą się gadżety bezprzewodowe, w tym netbooki. Firmy z kolei starają się jak to tylko możliwe, by przekonać potencjalnych klientów do swoich produktów i w rezultacie nakłonić do zakupu.
Znakomitym przykładem jest AT&T Wireless. Firma ta potwierdziła w zeszłym tygodniu, że będzie sprzedawać netbooki Della i Acera w cenach 99 dol. za sztukę. Klienci będą musieli się jednak zgodzić na podpisanie dwuletniej umowy i płacić comiesięczny abonament w wysokości 60 dol. Dla wielu osób jest to atrakcyjna oferta.
Netbooki i inne gadżety bezprzewodowe cieszą się gigantyczną popularnością (Fot. PC World.com)
Rzecznik prasowy AT&T Wireless, Mark Siegel, twierdzi ponadto, że operator rozważa także oferowanie innych bezprzewodowych produktów, które mogą pracować w jego sieciach, włącznie z czytnikami e-booków, bezprzewodowymi aparatami cyfrowymi i samochodową nawigacją satelitarną GPS. Jeśli jakiś sprzęt wykorzystuje w pewien sposób bezprzewodową technologię (np. do przesyłania plików), może trafić do oferty AT&T i być sprzedawany w podobnej formie co netbooki (niska cena + abonament).
Siegel wyjaśnia, że netbooki to świetna możliwość, ale to tylko początek. Firma chce zdobyć więcej stałych klientów, a oferowanie bezprzewodowych gadżetów ma jej w tym pomóc.
Czy ktoś z was skorzystał swojego czasu z oferty typu "laptop za 1 zł"? Jakie są wasze doświadczenia?
Źródło: Inf. własna
Komentarze
0Nie dodano jeszcze komentarzy. Bądź pierwszy!