Techland chwali się dużą popularnością Dying Light i pokazuje bardzo interesującą infografikę
W ciągu 45 dni od premiery liczba graczy bawiących się przy Dying Light osiągnęła poziom 3 200 000 osób.
Dying Light to już nie tylko gra, z której Techland powinien być zadowolony. To gra, która może pochwalić się najlepszym startem ze wszystkich tytułów tego producenta.
Już kilka razy pisaliśmy o bardzo dobrej sprzedaży gry, która od kilku tygodni regularnie melduje się na szczytach list sprzedaży w wielu krajach. Ostatnio Techland pochwalił się, że w ciągu 45 dni od premiery liczba graczy bawiących się przy Dying Light osiągnęła poziom 3 200 000 osób.
Biorąc pod uwagę wyniki uzyskane w tym samym okresie przez inne tytuły, Dying Light stał się najpopularniejszą grą w historii Techlandu. Warto tu jednak dodać, że mowa o graczach bawiących się przy grze, a nie o jej sprzedaży i mylić tego nie wypada, gdyż może stać się to powodem do wywołania niepotrzebnego zamieszania. Techland nie chwali się tu sprzedażą gry, ale zapewne i na to przyjdzie wkrótce czas.
Wracając natomiast do sedna sprawy, a więc przekroczenia bariery 3 200 000 osób spędzających czas wolny przy Dying Light, Techland pokusił się o przygotowanie bardzo interesującej infografiki.
„By uświetnić to osiągnięcie, wzięliśmy największe osiągnięcia graczy i porównaliśmy je z przykładami znanymi z prawdziwego świata, aby mieć lepsze pojęcie, ile wysiłku nasi fani włożyli w grę. Okazało się, że to niezwykle pracowici i zaangażowani ludzie.” – Community Manager Michał Napora
Źródło: Techland
Komentarze
14