Na ofertę sklepu internetowego Technikalia.pl składa się aktualnie ponad 50 tysięcy produktów z kategorii elektroniki użytkowej – szeroko rozumianej. Jakimi cechami ten serwis zamierza zawalczyć o klientów?
Na polskim rynku e-commerce pojawił się nowy gracz: Technikalia.pl. Zgodnie z nazwą w jego ofercie znajdują się rozmaite urządzenia elektroniczne: od komputerów i urządzeń mobilnych, przez aparaty i konsole do gier, po sprzęt RTV i AGD.
W jaki sposób ten nowy sklep internetowy chce zaskarbić sobie sympatię użytkowników? Przede wszystkim szerokim asortymentem – od najsłynniejszych produktów wiodących producentów, po mniej znane, ale wciąż godne uwagi urządzenia. Wszystko to dzięki współpracy z wieloma różnymi dystrybutorami.
Łącznie na klientów czekają produkty z ośmiu kategorii:
- Komputery i tablety,
- Telefony i GPS,
- Strefa gracza,
- Telewizory i RTV,
- Foto i kamery,
- Sport i zdrowie,
- AGD,
- Inteligentny Dom.
Sklep Technikalia.pl jest też przyjazny użytkownikom. Nie tylko za sprawą przejrzystego interfejsu, ale też dzięki różnym opcjom finalizowania zakupów – bez rejestracji, na raty i przez system Dotpay. Nie bez znaczenia są też naturalnie rozmaite promocje i wyprzedaże.
„Współpracujemy z największymi dystrybutorami w Polsce i Europie Wschodniej, dlatego jesteśmy w stanie zagwarantować dostępność towarów oraz ich szybką wysyłkę. Nastawiamy się zarówno na indywidualnych klientów, jak i tych instytucjonalnych” – powiedział Tomasz Cieślak, dyrektor generalny Technikalia.pl.
„Co tydzień zmieniamy ofertę, by była aktualna i adekwatna do trendów technologicznych i potrzeb rynkowych. Nie zamierzamy walczyć cenowo z największymi sieciami, jednak zależy nam na tym, by u nas klient czuł się dowartościowany jakością obsługi i otrzymał produkt dobrze dopasowany do swoich potrzeb” – dodał.
Źródło: Technikalia.pl
Komentarze
10Cena : 759,36 PLN
w innych sklepach xkom- 689 morele - 683
DZIĘKUJĘ DOWIDZENIA
Kupuję tylko i wyłącznie w tradycyjnych sklepach bo wiem że mogę dotknąć towaru który kupię, obejżeć z każdej strony czy nie ma przypadkiem jakiś chodźby malutkich wad!
W sklepie internetowym tego zrobić sę nie da a zaufać jakiemuś bucowi który spakuje tylko towar do paczki nie ma co ufać!
Później jak towar jest wadliwy trzeba się użerać na odległość, pisać mejle, dzwonić i kłocić się z bucami ze sklepu internetowego o wymianę towaru albo reklamację.
Kupowanie w sklepie internetowym jest przyjemnośćią ale dla masochistów!!!