NVIDIA zachwala technologie, które zobaczymy w Assassin's Creed Syndicate
Teoria wygląda pięknie. Pytanie, czy tak samo będzie w praktyce?
Premiera Assassin's Creed Syndicate w wersji PC dopiero przed nami. Materiały promujące grę nie mogą zatem dziwić. Ostatni z nich to jednak dzieło nie Ubisoftu, lecz NVIDII.
Dlaczego? Odpowiedź jest bardzo prosta. Assassin's Creed Syndicate to kolejna gra, która korzystać będzie z technologii NVIDIA GameWorks. Oznacza to, że można spodziewać się kilku rozwiązań oferowanych przez karty graficzne Nvidia GeForce, dzięki którym, przynajmniej w teorii, grafika prezentować ma zdecydowanie lepiej.
O szczegóły pokusił się Marc-Alexis Cote, dyrektor kreatywny Assassin's Creed Syndicate. Na poniższym materiale wideo zobaczyć możecie rozwiązania, które upiększać mają grę. Miejmy nadzieję, że równie dobrze wypadną one w praktyce. Poprzednia część serii nie wypadła bowiem na PC najlepiej.
Przypominamy, że premiera pecetowej wersji Assassin's Creed Syndicate planowana jest na 19 listopada. Być może zainteresują was też wymagania sprzętowe gry.
Źródło: NVIDIA, pcworld.com
Komentarze
251. TXAA- bardziej realny antyaliasing; zżera FPSy.
2. HBAO+ - lepsze cieniowanie małych obiketów; znowu pożeracz zasobów.
3. PCSS - bardziej realne cieniowanie obiektów; znowy zżera zasoby.
2/3 technologie to technologie cieniowana, a wszystkie razem włączone dają ok. 15 FPSów mniej.
Jedyne o co się modlę to, żeby optymalizacja nie była taka jak w Unity. Technologie Nvidii wg. mnie dają mało, a zabierają dużo. Każda kolejna gra, którą wspiera Nvidia kojarzy mi się ze słabą optymalizacją, np.: ostatni Batman czy Assassin's Creed Unity. Po części to ich wina, ale głównie to wina wydawców, którzy dają mało czasu na zrobienie gry i wychodzi to tylko na gorsze dla wydawcy i dla graczy. Wolę dobrze zoptymalizowaną grę, ale później niż niedopracowaną, ale wcześniej. Rockstar przełożył premierę GTA V na PC kilka razy, ale moim zdaniem to jest jeden z najlepszych przykładów dobrze zoptymalizowanej gry.