Nadchodząca gra studia Square Enix będzie wykorzystywać najnowsze technologie AMD.
Już za miesiąc nastąpi premiera kolejnej części gry Thief, która powinna zainteresować fanów mrocznych skradanek. Firma AMD, ściśle współpracująca z twórcami gry, pochwaliła się możliwościami swoich najnowszych podzespołów w tym tytule.
Czwarta część przygód Garretta zostanie naszpikowana najnowszymi rozwiązaniami koncernu z Sunnyvale – za efekty dźwiękowe będzie odpowiadać technologia TrueAudio, natomiast nad lepszą optymalizacją ma czuwać interfejs programowania Mantle API. Na uwagę zasługuje również możliwość wyświetlania obrazu na kilku monitorach w Eyefinity.
No właśnie, podczas konferencji Kaveri Tech Day w Las Vegas producent pochwalił się konfiguracją z procesorem A10-7850K i kartą graficzną Radeon R9 290X, na której uruchomiono demo technologiczne Thiefa w rozdzielczości 5400 x 1920 pikseli – w tym celu połączono pięć monitorów o rozdzielczości 1920 x 1080 pikseli w trybie Eyefinity 5x1.
Konfiguracja ta prezentuje się naprawdę imponująco, a filmik z jej prezentacji możecie zobaczyć poniżej. Thief będzie dostępny na komputery PC oraz konsole PlayStation 3 i 4 oraz Xbox 360 i One.
Źródło: AMD
Komentarze
90Sony Vegas Pro 12 64-bit: renderowanie wideo
A10-7850K - akc. GPU 4,49
A10-7850K 3,7-4 GHz (2M/4T) 14,54
i wydajność w grach by podskoczyła chociaż dwukrotnie to by było zarąbiście i zastanawiał bym się nad zakupem takiej jednostki. Ja w porównaniu do innych wole jak gry chodzą w 60 FPSach i więcej.
4,5,6
1,2,3
a nie w pozycji pivot
1,2,3,4,5
??
A jesli rozdzielczość będzie wysoka, a monitor duży, to i wrażenia będą pewnie lepsze.
Rozumiem, że coś musi wymuszać postęp ale zasadniczo do tego postępu tylko dokładamy z własnego portfela nie mając czasu nacieszyć się obecnym standardem.
Czyli jak ja podepnę pod np Geforce GTX Titan/690/780Ti łącznie 20 takich monitorów to moja rozdzielczość to będzie 20k? :P
Dla mnie bomba:P
Może tak najpierw rozpowszechnijmy 2k, potem 4k a dopiero potem kombinujmy w łączenie kilku monitorów w jeden w celu uzyskania "bardziej kozackiej' rozdzielczości.