Torment: Tides of Numenera z ciekawym systemem walki - gameplay
Duchowy spadkobierca kultowego RPG-a z 1999 roku zapowiada się naprawdę smakowicie.
Torment: Tides of Numenera to kolejna (po Wasteland 2, Divinity: Grzech Pierworodny, Pillars of Eternity I Sword Coast Legends) próba przywrócenia oldskulowych RPG-ów do łask. Ten duchowy spadkobierca kultowego Planescape: Torment nie ograniczy się jednak do klasycznych rozwiązań. Najlepszym tego potwierdzeniem jest ciekawy system walki, któremu to zresztą poświęcony został najnowszy materiał wideo.
Zacznijmy od tego, że do wielu walk w Torment: Tides of Numenera może w ogóle nie dojść. Wystarczy, że poprowadzimy dialog w dobry sposób. Gdy jednak nie damy rady dojść do porozumienia z oponentem, to zacznie się dziać. Pojedynki odbywają się w turach – nasza postać wykonuje swoją akcję, a gracz może dodatkowo się przemieszczać i przeprowadzać opcjonalne ataki lub bronić się.
Ciekawostką mogą być trzy pule punktów: Moc, Szybkość i Intelekt. Reprezentują one nie tylko nasze punkty życia, ale też fizyczne i psychiczne możliwości. Wszelkie obrażenia zabierają nam zasoby jednej z pul, ale i to właśnie na nich opierają się wszystkie wykonywane przez nas ataki. W zależności od celu możemy postawić na moc, szybkość lub intelekt właśnie. To rozwiązanie dodać ma walce taktycznego ducha.
Sprawdźcie sami jak wygląda to w akcji:
Kiedy premiera gry Torment: Tides of Numenera. Cóż, dobre pytanie…
Źródło: VG247, Eurogamer, Kickstarter
Komentarze
3www.mxvp.eu/aukcje
Polecam serwis, póki co mało użytkowników i łatwo się wygrywa :)
Ja wylicytowałem monitor wart 300zł za 18,20 :)
Co do tormenta to oczywiście ostrzę sobie zęby na tą produkcję a w miedzy czasie ogrywam ponownie baldura. :)