Total War: Warhammer zaprezentowane na obszernym materiale wideo
Nowych elementów ma być sporo i jeśli tylko zostaną odpowiednio dopracowane to gra może okazać się naprawdę wciągająca.
Creative Assembly obiecało i słowa dotrzymało. Dzięki temu nacieszyć możemy oczy pierwszymi solidnymi fragmentami z rozgrywki w Total War: Warhammer.
Nieco ponad dwa tygodnie temu opublikowany został zwiastun przybliżający nam postać Karla Franza. To właśnie on zapowiadał nam prezentację bitwy pomiędzy Imperium a hordą brutalnych zielonoskórych i teraz można na nią już popatrzeć.
Materiał opatrzony jest komentarzem twórców, którzy jednocześnie podkreślają, iż całość przedstawia rozgrywkę z wczesnej wersji gry. Spodziewać powinniśmy się, że wiele aspektów zostanie poprawionych, co w szczególnym stopniu dotyczyć ma chociażby animacji.
Mimo tego jest to bardzo dobra okazja do tego, aby sprawdzić co Total War: Warhammer będzie miał nam do zaoferowania. Nowych elementów ma być sporo i jeśli tylko zostaną odpowiednio dopracowane to gra może okazać się naprawdę wciągająca.
Źródło: allgamesbeta, youtube
Komentarze
15- kawaleria po zderzeniu z jednostkami się zatrzymuje na nich.. nawet na ŁUCZNIKACH którzy mają TYLKO leciutki łuk, i brak nawet pseudu zbroi zrobione z skór...
- jednostki strzeleckie, to widać znowu CHŁOPI którym dano łuk chwile przed bitwą, bo nie potrafią strzelać (tak to jest, jak usunięto u łuczników statystykę "Celność" która była w Shogunie 2 i była zbawieniem)
- mechanika starć melee.. 'nudna', i GŁUPIA jak but. Smok zaatakował środek oddziałów strzeleckich? Niech cały oddział zmienia uzbrojenie na miecze odrazu.. walić to ze nie wiedzą jak z nich korzystać..
- co jeśli jest wróg który ma duze gabaryty? Niech walczy przeciw niemu 1-3 żołnierzy, pozostałych KILKUNASTU którzy go otaczają, niech sie przyglądają...
- a wale dalsze pisanie, bo kolejny CRAP sie zapowiada tyle że w ładniej otoczce.
A bym zapomniał... nagrali demo które ma promować grę.. jeżeli kamerę ustawili na bardziej otwarty teren, "czuć" lagi.. wiec jeżeli do promowania gry, nie potrafili złożyć kompa aby uciągnął gre, to szansa na dobrą / względną, optymalizacje można pomarzyć.
Ciekawi mnie tylko kiedy fanboje zaczną szczekać, że to normalne bo to Alpha... śmiech na stali z takich ludzi.
Ogólnie to musze sie zgodzić. Ta seria od dawna stoi w miejscu. Usuwane (dla uproszczenia?) są pewne statystyki, AI na poziomie 5 latka, uproszczenia w samej walce (głównie wpływ terenu na walkę, bo AI nie potrafili go wykorzystać), kiepska optymalizacja, itd. Nadal tez brak dobrej kolizji jednostek, dyplomacja z AI na dobra sprawę moglaby nie istnieć, bo AI i tak robi co chce.
A znakiem czasów jest to, że mam wiadro figurek do W40K i nie ma nawet z kim pograć:( Czasy zmieniły się tak, że ludziom nie chce się liczyć, mierzyć i rzucać kostką...