Total War: Warhammer - nowa wersja zoptymalizowana pod procesory Ryzen
Studio Creative Assembly postanowiło coś więcej wycisnąć z nowych układów AMD. Wzrost wydajności wynosi tutaj około 10%.
Total War: Warhammer to jedna z najciekawszych części gier z serii Total War. Niedawno studio Creative Assembly udostępniło poprawkę dla gry, która wprowadza zauważalną poprawę wydajności na komputerach z procesorami AMD Ryzen.
Co prawda lista zmian wersji 1.6.0 nie obejmuje optymalizacji wydajności pod układy Ryzen, ale niezależne testy potwierdzają poprawę płynności i lepsze wykorzystanie wielowątkowości. Co istotne, takiej poprawy nie odnotowano na procesorach Intela. Za przykład można wziąć testy serwisu Hardware.fr, który sprawdził osiągi trzech najwydajniejszych, 8-rdzeniowych/16-wątkowych modeli z nowej serii.
Na jaki wzrost wydajności możemy liczyć? We wszystkich przypadkach płynność animacji wzrosła mniej więcej o 10%.
To jednak nie wszystko, bo gra poprawnie działa z włączoną wielowątkowością SMT (do tej pory można było tutaj odnotować lekki spadek płynności animacji).
Wygląda więc na to, że deweloperzy mogą coś więcej wycisnąć z nowych układów AMD. Wcześniej pisaliśmy o optymalizacji w grach Dota 2 i Ashes of the Singularity.
Źródło: Hardware.fr
Komentarze
23Cieszy za to fakt, że programiści zaczynają wspierać Ryzeny. Za jakiś czas kiedy popularne gry dostana aktualizacji oraz ludzie od Unity3D, Unreal, Cryengine itd dodadzą wsparcie nowych amd do swoich silników, AMD pewnie dogoni Intela w grach.
Do tego w przyszyci już nie bedzie takich problemow z Ryzenami 2, 3, 4+++
(ostatnia pozycja)
https://www.purepc.pl/image/news/2017/04/05_amd_ryzen_5_1600_jest_juz_pierwsza_recenzja_procesora_10_b.jpg
do tej pory? przecież ten spadek dalej występuje 113 vs 111 fps.