Twórcy obiecują, że Battlefield 3 będzie tytułem pokazującym, że pecetowcy są dla nich bardzo ważni. Czy tak rzeczywiście będzie dowiemy się już jesienią.
Warto przeczytać: | |
Według informacji opublikowanych przez Electronic Arts, Battlefield 3 od samego początku produkowany jest przede wszystkim dla graczy pecetowych i to ta platforma jest dla nich najważniejsza. „Trójka” pokazać ma to, co jest najlepsze i najważniejsze w pecetowych grach akcji i wznieść to na najwyższy poziom. Nic więc dziwnego, że wiele osób z niecierpliwością oczekuje premiery tego tytułu.
EA opublikowało najnowszy zwiastun gry Battlefield 3. Z filmiku tego dowiadujemy się, że oficjalna premiera produkcji planowana jest jeszcze na bieżący rok, a konkretnie na tegoroczną jesień. A więc najprawdopodobniej gra jest już w bardzo zaawansowanym etapie tworzenia i już wkrótce powinny pojawić się screeny i filmiki z prawie finalnej wersji. Cóż, czekamy!
Źródło: cvg
Komentarze
47Multi po prostu genialne.
pozdro
BC2 uwazaam za udanego z kilkoma minusami - bronie i strzelanie amatorem nie jestem ale roznica miedzy codem MW i MW2 a BC2 jest zbyt drastyczna, zachowanie broni, ich dzwieki i wyglad to amatorszczyzna. w MW M4A1 brzmi jak w starym dobrym "flashpoint" natomiast w BC2 brzmi jak pierdzenie w plastikowe pudelko. w MW da sie slychac ze to cos jest zrobione z metalu i kilku blach natomiast w BC2 dzwiek jest gluchy-plastikowy. Tlumik na SCAR to smiech, brzmi jak pierdzenie w poduszke a SCAR nie ma mocy obalajacej mimo iz to kal. 7.62mm
Działanie broni tez jest jakies dziwne, czasem mozna wpakowac caly magazynek w przeciwnika i nic, odrzut broni wielki a celnosc mizerna (nie wierze w to ze odrzut ma byc tak duzy, karabin ten trzyma zolnierz-veteran, wiec powinien umiec to kompensowac w troche lepszym stopniu)
Awanse i udoskonalenia broni sa lepsze w MW2. im wiecej strzela sie dana bronia tym lepsze celowniki i dodatki do niej a tu? tylko celownik kolimatorowy i ACOG:( Tylko klasy sa ok.
powienien byc kolejny DLC, map jest stanowczo za malo i sa jakies chaotyczne bez charatkerystycznych punktow jak chocby w Crash z MW czy w Afghan z MW2 (wyj. Atakama). Broni i dodatkow do niej tez jest za malo.
Do UT3 CBP byl za darmo i dawal 8 map a sa wydawane kolejne czesci
dokladnie, jeden lubi ogorki drugi ogrodnika corki wiec co komu sie podoba to kwestia gustu. z braku miejsca uzylem skrotow myslowych a rozpisywac sie nie chcialem. Dzwiek karabinu - mam w glowie swietny blaszany klekot z Flashpointa i on mi sie najbardziej podoba a czy ma cos wspolnego z realem nie wiem, ale przez to pewnie bardziej podobaja mi sie gry w ktorych wystepuje:D
Jesli chodzi o ulepszenia broni to chcailbym tych z crysisa gdzie jest 4 czy 5 slotow na broni na ktore mozna wrzucic niezalenie wiele dodatkow: od tlumikow przez uchwyty i lasery po kolimatory ACOGi i cel. optyczne oraz zmieniac amunicje (co prawda nie ma to za wiele wspolnego z realem ale jest fajne bo bron mozna ustawic pod siebie)
mam kumpla co nie zmienilby nic w BC2 i jest nia zachwycony, ja mam z nia pewne trudnosci akceptacyjne.
Nie zmienia to faktu ze wkurza mnie to ze nie wydaje sie juz dodatkow do gier a ja po zakupie oryginala jestem skazany na wyrzucenie go po roku albo dwoch do kosza. gdzie te czasy ze dostawalem 2-3 expansion packi do gier ktore zawieraly nie tylko 4 mapy a kilkanascie i kawalek nowej histori w singlu? wolalbym wydac te 80 zl za porzadny dodatek niz 130 za nowa (zwlaszcza jak jest na tym samym enginie) i wyrzucic poprzedniczke do kosza.