Dla firm działających w mediach i marketingu aplikacja TrendPeaks może okazać się niezwykle przydatna. Co to takiego?
Trudno w tych czasach trzymać rękę na pulsie – trendy zmieniają się błyskawicznie i to, co wczoraj było gorącym tematem, dziś jest już zapomniane. O ile jednak dla zwykłego użytkownika nie jest to większy problem, to już firmy – szczególnie te działające w sektorach mediów i marketingu – mają z tym wieczne kłopoty. Z pomocą im przychodzić ma TrendPeaks – aplikacja dostępna już od jakiegoś czasu i prężnie się ostatnio rozwijająca.
TrendPeaks to aplikacja, która monitoruje tematy w mediach społecznościowych i na bieżąco przedstawia te, które są najgorętsze ogólnie lub w danych kategoriach (lub dopasowane pod określoną frazę). Wystarczy więc kilka kliknięć, by poznać aktualne trendy, dowiedzieć się, o czym się mówi i przewidzieć, które tematy będą najpopularniejsze lada moment.
„Dzięki TrendPeaks firmy związane z mediami czy marketingiem lub osoby prywatne, mogą błyskawicznie reagować swoim biznesem na to co się aktualnie dzieje. W czasach gdzie przewagę zyskuje ten kto jest pierwszy, korzystanie z TrendPeaks daje wymierne efekty” – zapowiadają twórcy.
Aplikacja TrendPeaks dostępna jest w czterech wersjach: darmowej (z opóźnieniem do 12 godzin i z okrojoną wyszukiwarką) oraz trzech płatnych Pro (z aktualizacjami w czasie rzeczywistym, pełną wyszukiwarką i dodatkowymi opcjami). Poniżej cennik i pełne porównanie:
TrendPeaks można wypróbować za darmo przed 40 dni – należy wprowadzić w formularzu voucher: 40NASTART.
Źródło: inf. własna
Komentarze
1