• benchmark.pl
  • Gry
  • Twórcy Call of Duty 4 narzekają na masowe piracenie wersji PC
Gry

Twórcy Call of Duty 4 narzekają na masowe piracenie wersji PC

przeczytasz w 0 min.

Od kilku lat widoczna jest tendencja polegająca na tym, że wiele tytułów gier wydawanych jest na konsole, a na PC w ogóle lub ze sporym opóźnieniem. Dlaczego tak się dzieje? Co jest główną przyczyną takiego stanu rzeczy? Okazuje, że odpowiedź jest prostsza, niż mogłoby się wydawać – piractwo.

Jednym z przykładów, w których twórcy gier są zirytowani poziomem pecetowego piractwa, jest nowa gra Call of Duty 4. Robert Bowling ze studia developerskiego Infinity Ward, które zajmowało się tworzeniem CoD4, pisze o tym, że liczba osób, które grają w ich grę on-line przy użyciu pirackich kluczy jest zdumiewająca. Bowling sugeruje, iż jest to główny powód, dla którego kolejni producenci przechodzą na tworzenie gier na konsole - w przypadkach wielu tytułów w ogóle rezygnując z wersji pecetowych.


Trend ten będzie się, niestety dla nas, pecetowców, rozwijał. Nawet developer tak mocno kojarzący się z komputerami PC, jak id Software, zapowiedział ostatnio, że ich następny projekt będzie już rozwijany z myślą o konsolach.

Jeśli więc użytkownicy pecetów będą w dalszym ciągu piracić na potęgę, a wszystko na to niestety wskazuje, to za jakiś czas wykopią sobie grób – na pecety będzie wychodzić niewielka liczba gier i żeby móc na serio sobie pograć trzeba będzie obowiązkowo zainwestować w konsolę.

Komentarze

0
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.

    Nie dodano jeszcze komentarzy. Bądź pierwszy!

Witaj!

Niedługo wyłaczymy stare logowanie.
Logowanie będzie możliwe tylko przez 1Login.

Połącz konto już teraz.

Zaloguj przez 1Login