Gry PlayStation 4

Tworzenie świata Horizon: Zero Dawn nie jest łatwe

przeczytasz w 1 min.

Guerrilla Games ma z Horizon: Zero Dawn sporo pracy, ale efekty mają być tego warte.

Horizon: Zero Dawn jest obecnie jedną z najgoręcej wyczekiwanych produkcji na wyłączność konsol PlayStation 4. Pracami zajmuje się mająca dobre opinie ekipa Guerrilla Games, w związku z czym większość graczy nie ma obaw o efekt końcowy. Nie znaczy to jednak, że prace są proste.

W najnowszym materiale promującym grę usłyszeć możemy, iż tworzenie otwartego świata dla produkcji RPG jest dla Guerrilla Games tak naprawdę nowym doświadczeniem. Nikt nie szuka tu jednak wymówek, ponieważ ostatecznie otrzymać mamy efekty, od których trudno będzie się oderwać. Świat Horizon: Zero Dawn ma być intrygujący, rozległy, a jednocześnie bardzo zróżnicowany. To ostatnie potwierdzać ma zresztą kilka lokacji, które udało się zmieścić pomiędzy wypowiedziami twórców.

„Jednym z najbardziej niezwykłych cech Horizon Zero Dawn jest żywy, otwarty świat, który ożywa dzięki systemowi zmiennej pogody oraz cyklowi dnia i nocy - o szczegółach jego powstawania opowie dobrze Wam znane studio Guerrilla Games!”


Wiążecie z Horizon: Zero Dawn duże nadzieje? Światowa premiera gry odbędzie się 28 lutego, w Polsce pojawi się ona 1 marca.

Źródło: PlayStation Polska EXTRA

Komentarze

49
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    prime27pl
    3
    Nic tylko czekać na ta grę :D
    • avatar
      Konto usunięte
      2
      Fenomenalnie wygląda ta gra, aż trudno uwierzyć że ps4 jest w stanie wyświetlić taką grafikę w otwartym świecie.
      • avatar
        piotreeek
        0
        Miałem nadzieje że poprawią tą zenująco doczytującą sie roślinnośc, ale szczerze wątpie żeby to zrobili bo widac to na większości gameplayów nawet na PS4Pro. Wygląda to jak w grach sprzed dekady. Zenada i śmiech na sali.
        Zresztą potwierdzają to redaktorzy z gryonline , którzy widzieli ta gre na żywo


        "Niezbyt dobre wrażenie sprawiała bardzo odległa roślinność wystawiająca kikuty palm ponad grunt i mocno widoczne doczytywanie się bardziej szczegółowych obiektów w miarę zbliżania się do nich."
        • avatar
          Konto usunięte
          -8
          Konsolowy crap dla odmóżdżonych imbecyli.

          Witaj!

          Niedługo wyłaczymy stare logowanie.
          Logowanie będzie możliwe tylko przez 1Login.

          Połącz konto już teraz.

          Zaloguj przez 1Login