The Division korzystające z jego dobrodziejstw wyglądać ma pięknie.
Ubisoft postanowił przypomnieć graczom o The Division. Tym razem producent skupił się na oprawie graficznej, która już od momentu zapowiedzi gry budziła bardzo dużo pozytywnych emocji, ponieważ zapowiada się naprawdę świetnie.
Nie jest tajemnicą, iż tworząc The Division twórcy korzystają z zupełnie nowego silnika - Snowdrop Engine. Wspominano o nim już nieco wcześniej i wedle zapowiedzi powstał on po to, by w pełni wykorzystać potencjał nowych konsol i zapewnić doskonałą grafikę również na nich, a nie tylko na PC.
"Chcieliśmy stworzyć silnik, który umożliwiałby tworzenie prawdziwych gier nowej generacji." - dyrektor techniczny Anders Holmquist
Snowdrop Engine pozwolić ma na stworzenie wielu efektów przy stosunkowo małym nakładzie sił. Dzięki nowej technologii The Division oferować ma ogromny, otwarty świat wypełniony różnorodnymi lokacjami. Poza tym spodziewać powinniśmy się, przynajmniej wedle obietnic, doskonałych efektów świetlnych i dobrze odwzorowanego modelu zniszczeń.
Niestety przypomnieć trzeba, iż w lutym poinformowano o przesunięciu premiery The Division na 2015 rok. Gra trafi na trafi na PC oraz konsole PlayStation 4 i Xbox One.
Źródło: youtube, gamerheadlines, gamingdragons
Komentarze
13P.S. Silnik niesamowity, szczególnie noc i efekty cząsteczkowe.
Coś to podejrzane każdy ostatnią tylko przesuwa te premiery teraz będzie moda na przesuwanie dat w wydawaniu gier. Ale ta marka "The Division" wyjdzie razem z Wiedźminem czyżby konkurencja :D. Mi ogólnie ta sprawa się nie podoba.
https://play.google.com/store/apps/details?id=app.marcinapp.losownik&hl=pl
- 32GB ramu
- 8-rdzeniowy proc
- GTX880x3
i 25-30fps maks na otwartej przestrzeni;):D